اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خبر داد

ثبت‌نام 1343 کارآموز در حوزه خدمات فنی و حرفه‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان گفت: در نیمه نخست سال‌جاری یک‌هزار و 343 کارآموز در حوزه خدمات فنی و حرفه‌ای بهشتی زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 1343 کارآموز در حوزه خدمات فنی و حرفه‌ای

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان استقبال خوبی از کلاس‌های این مرکز دارند.

وی به عملکرد 6 ماه نخست سال‌جاری فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: تعهد مرکز در طول این مدت 550 هزار نفر ساعت آموزش بوده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان ادامه داد: 351 هزار 535 نفر ساعت در طول این مدت دوره‌های آموزشی را سپری کرده‌اند.

این مسئول به آمار ثبت شده دوره‌های فنی و حرفه‌ای در پورتال مرکز بهشتی اشاره کرد و بیان داشت: تعهد مرکز در طول این مدت 250 نفر ساعت آموزش بوده است.

افشاری اضافه کرد: در این حوزه 197 نفر ساعت آموزش کارآموزان در رشته‌های مختلف محقق شده است.

وی، تعهد مرکز بهشتی در برگزاری دوره‌های شورای مربیان در نیمه نخست سال‌جاری را 12 نفر اعلام کرد و متذکر شد: در طول این مدت چهار نفر از مربیان در این دوره‌ها حضور داشتند.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان به متقاضیان ثبت شده در خوشه صنعت، خدمات و کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: 85 نفر از علاقه‌مندان در حوزه کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول، تعداد کارآموزان ثبت شده در حوزه صنعت را 934 نفر اعلام کرد و بیان داشت: تعداد کارآموزان ثبت شده در حوزه خدمات نیز یک‌هزار و 343 نفر بوده است.

افشاری با اشاره به اینکه 628 نفر از زنان در دوره‌های آموزشی خدمات ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: همچنین 715 نفر از مردان علاقه‌مند در رشته‌های خدمات در این مرکز ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست‌ سال‌جاری 87 نفر از کارآموزان زن در حوزه صنعت شرکت کردند، گفت: 847 نفر از مردان نیز در این حوزه ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه در طول این مدت 44 کارآموز زن در حوزه کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: 41 نفر از مردان نیز در دوره‌های مربوط به این حوزه ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای حضور در رشته‌های تحصیلی و رشته‌های مورد علاقه خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول