اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 10 هزار میلیون ریالی

مجتمع آبرسانی گزنو افتتاح می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: مجتمع آبرسانی گزنو از جمله پروژه‌هایی است که با اعتباری بالغ بر 10 هزار و 443 میلیون ریال طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع آبرسانی گزنو افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، علی‌اکبر بسکابادی در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی مزار شاه سلیمان علی خوسف اظهار داشت: در شهرستان قاین مجتمع آبرسانی آویچ در روستای آویچ با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 75 میلیون ریال در طی هفته دولت افتتاح می‌‌‌شود.

وی ادامه داد: تعداد 86 خانوار از محل این پروژه از آب شرب برخوردار می‌شوند.

بهره‌مندی 286 خانوار از آب شرب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی گزنو، روستاهای کلاته‌سعید، کره، تنکاوند و سفتوک از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

بسکابادی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع‌ها در شهرستان قاین تعداد 287 خانوار از آب شرب بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: اعتبار هزینه شده این پروژه‌ها، 10 هزار و 443 میلیون ریال است.

افتتاح مجتمع آبرسانی شهرک هاشمیه طی هفته دولت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی اذعان داشت: مجتمع آبرسانی شهرک هاشمیه با اعتبار 2 هزار و 400 میلیون ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح قاین است که در صورت افتتاح این مجتمع 303 خانوار از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

بسکابادی یادآور شد: مجتمع آبرسانی گریونج دهسک از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان است که هزار میلیون ریال در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است و تعداد 256 خانوار از آب سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی متذکر شد: مجتمع آبرسانی گرماب روستای مهدی آباد با اعتبار هزینه شده 2 هزار میلیون ریال و تعداد خانوار بهره‌مند 165 خانوار از دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

هزینه‌کرد 14 هزار میلیون ریال در مجتمع آبرسانی سده

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از بهره‌برداری مجتمع آبرسانی سده روستای کلاته بالا با تعداد خانوار بهره‌مند 183 خانوار خبر داد و افزود: این پروژه با هزینه‌کردی بالغ بر 14 هزار و 75 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/69019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول