اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌کرد 11 هزار میلیون ریالی صورت می‌گیرد

افتتاح مجتمع آبرسانی پسوج در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: مجتمع آب‌رسانی پسوج با هزینه‌کردی بالغ بر 11 هزار و 200 میلیون ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح مجتمع آبرسانی پسوج در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف علی‌اکبر بسکابادی در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی به مزار شاه‌ سلیمان‌علی خوسف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو مجتمع‌ آبرسانی در هفته دولت در شهرستان سربیشه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی درح در شهرستان سربیشه در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: این مجتمع با اعتباری بالغ بر دو هزار و 900 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌مندی 154 خانوار از آب آشامیدنی از محل مجتمع آب‌رسانی درح

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از بهره‌مندی 154 خانوار از آب آشامیدنی از محل این پروژه خبر داد و متذکر شد: با افتتاح این پروژه به روستای کلاته‌شب آب‌رسانی می‌شود.

بسکابادی تصریح کرد: همچنین مجتمع آبرسانی اسفزار روستای کریم‌آباد با هزینه‌کردی بالغ بر 140 میلیون ریال و تعداد 199خانوار بهره‌مند در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تعویض خط انتقال لجنو را از پروژه‌‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان فردوس عنوان کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و 90 میلیون ریال و تعداد 22 خانوار بهره‌مند به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 2 پروژه آبرسانی در شهرستان بیرجند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین مجتمع آب‌رسانی مزار شاه سلیمان‌علی با هزینه‌کردی بالغ بر 6 هزار و 802 میلیون ریال در دومین روز هفته دولت افتتاح شد.

بسکابادی از افتتاح دو پروژه آبرسانی در شهرستان بیرجند طی هفته دولت خبر داد.

وی اذعان داشت: این مجتمع‌ها شامل مجتمع آبرسانی مزداب آسو با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیون ریال و مجتمع آبرسانی پسوج با هزینه‌کردی بالغ بر 11 هزار و 200 میلیون ریال هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه با افتتاح مجتمع آب‌رسانی پسوج روستاهای ربیعان، بزقوچ علیا، بزقوچ سفلی، ریخند و رهنشک آب‌رسانی می‌شوند، اذعان داشت: تعداد 57 خانوار از محل این پروژه از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/69013/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول