اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت سالانه برگزار می‌شود

برگزاری نکوداشت اساتید برجسته زنجانی

مسئول همایش نکوداشت آیت‌الله حاج شیخ‌ محمدتقی خاتمی گفت: همایش نکوداشت هر سال برای یکی از اساتید برجسته استان زنجان که خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده‌اند، برگزار می‌شود.

برگزاری نکوداشت اساتید برجسته زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام شیخ بیت‌الله بیات ظهر امروز در همایش نکوداشت آیت‌الله شیخ محمدتقی خاتمی اظهار داشت: این مراسم به دلیل سپاسگزاری از خدمات علمی صادقانه و مخلصانه آیت‌الله شیخ محمدتقی خاتمی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه باید کسانی که بر گردن ما حقی دارند از جمله اساتید، شهدا، علما، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید، قدرشناس آنها باشیم، تصریح کرد: این نعماتی که در کشور وجود دارد همه از مبارزات و افکار سیاسی امام خمینی (ره) نشات گرفته است.

مسئول همایش نکوداشت آیت‌الله حاج شیخ‌ محمدتقی خاتمی با بیان اینکه فداکاری‌های امام خمینی (ره) و یاران ایشان، همیشه باید در اذهان ما زنده باشد، اضافه کرد: آیت‌الله خاتمی نیز عمر خود را در راه تحصیل و تعلیم سپری کرده و تقریباً گمنام بوده است.

 بیات با اشاره به اینکه آیت‌الله شیخ محمدتقی خاتمی خدمات ارزنده‌ای را انجام داده است، خاطرنشان کرد: وی در 13 سالگی وارد حوزه علمیه زنجان و سپس وارد حوزه‌های علمیه قم و نجف شده است.

این روحانی با بیان اینکه آیت‌الله شیخ محمدتقی خاتمی 800 شاگرد را تربیت کرده است، یادآور شد: حدود 40 نفر از شاگردان وی در حال حاضر مدرس حوزه‌های علمیه هستند و برخی نیز در سمت‌های مختلفی چون قاضی، استاد، امام جمعه و ... فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه آیین نکوداشت با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر سال برای یکی از اساتید برجسته استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: حوزه علمیه می‌خواهد به گونه‌ای عمل کند که در کسب علم از دیگران بالاتر باشد.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول