اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

رفتار معلمان با دانش‌آموزان باید به عزت جامعه بینجامد

استاندار خراسان جنوبی نوع تربیت و رفتاری که با دانش‌آموزان می‌شود را در جامعه تأثیرگذار خواند و گفت: معلمان اساس توسعه انسانی در جامعه هستند.

رفتار معلمان با دانش‌آموزان باید به عزت جامعه بینجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌اله خدمتگزار عصر امروز در دیدار با مدیران آموزش و پرورش استان با تأکید بر اینکه خانواده‌ها باید به محیط مدرسه اعتماد کامل داشته باشند، اظهار کرد: عمق باورهای دینی و اعتقادی دانش‌آموزان باید جدی گرفته شود.

وی از معلمان خواست در بعد علمی و در بعد شخصیتی به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنند تا بتوان به آینده جامعه امیدوار بود.

استاندار خراسان جنوبی از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه یاد کرد که در دست فرهنگیان و معلمین تربیت می‌شوند و بیان داشت: نوع تربیت و رفتاری که با دانش‌آموزان می‌شود تأثیرگذار در جامعه خواند و اذعان کرد: معلمان اساس توسعه انسانی در جامعه هستند.

این مسئول با بیان اینکه فرهنگیان قشری تاثیرگذار و بسیار مهم هستند، افزود: معلمان باید مباحث درسی و تربیتی را به گونه‌ای در مدارس تبیین کنند تا موجب ارتقای شخصیتی و علمی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف زندگی‌های فردی و اجتماعی شود.

استاندار خراسان جنوبی، خواستار توجه جدی به مباحث رفاهی فرهنگیان شد و گفت: در مباحث رفاهی باید به گونه‌ای اقدام شود تا عزت، کرامت و جایگاه فرهنگیان حفظ شود.

خدمتگزار، خواستار تداوم اردوهای مختلف در سطح آموزش و پرورش شد و ابراز داشت: این اردوها تا حد بسیار زیادی می‌تواند موجب رشد علمی و نیز تعمیق باورهای دینی و اعتقادی دانش‌آموزان شود.

حمیدرضا وردی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش استان ارائه داد.

انتهای پیام/2248/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول