اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

فانی پیگیر پرداخت پاداش مناطق محروم معلمان باشد / سندی بنیادی‌تر از منویات رهبری نداریم

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: بهترین راه تحول در آموزش و پرورش عمل به فرامین مقام معظم رهبری است که فانی در صورت کسب رأی در مجلس باید نسبت به آن دغدغه داشته باشد.

فانی پیگیر پرداخت پاداش مناطق محروم معلمان باشد / سندی بنیادی‌تر از منویات رهبری نداریم

 غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه آموزش و پرورش راهبردی‌ترین وزارتخانه است که همه باید نسبت به آینده و تحولات آن دغدغه داشته باشیم، اظهار داشت: تحول در حوزه‌های مختلف هنگامی اتفاق می‌افتد که آموزش و پرورش پویا و متحول باشد. 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره نسبت به آموزش و پرورش دغدغه داشته‌اند و تحولات در این عرصه را پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: در روز رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی آقای رئیس‌جمهور اگر وقتی برای نطق ما پیش آمد خواسته‌های معلمان مناطق محروم را بیان خواهم کرد.

زارعی تصریح کرد: پرداخت نشدن پاداش مناطق محروم معلمان موضوعی است که واقعاً به یک معضل مبدل شده و ما مسئولان در برابر خواسته به‌حق این قشر فداکار و کم‌توقع حرفی برای گفتن نداریم.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده بخشی از معلمان در مناطق محروم کشور از وزیر آینده آموزش و پرورش انتظار رفع این دغدغه را دارم، عنوان کرد: برای مسئولان زیبنده نیست که این موضوع ادامه پیدا کند، چراکه موضوع اعتماد فرهنگیان به ما مسئولان در میان است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: در یک سال و نیم گذشته بارها و بارها این موضوع را به مسئولان قبلی و فعلی تذکر داده‌ام و در دوره جدید در صورت انتخاب آقای فانی به جد پیگیر خواسته قشر فرهنگی برای پرداخت مطالبات آنها خواهم بود.

زارعی در ادامه با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش راهی جز این ندارد که برای موفقیت در این مجموعه بزرگ منویات رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهد، بیان داشت: اگر از من بپرسند سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش چیست، منویات معظم‌له را بهترین سند و راهکار برای موفقیت در این حوزه می‌دانم.

وی در پایان با انتقاد از ناچیز بودن سرانه دانش‌آموزی و مشکلاتی که از این رهگذر گریبانگیر مدارس شده، اذعان داشت: وقتی سرانه مدارس و دانش‌آموزان را از زبان مدیران مدارس و رؤسای آموزش و پرورش می‌شنویم درخواهیم یافت که مشکل کنونی نظام تعلیم و تربیت ما از کجا سرچشمه می‌گیرد.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول