اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قرچک:

مدیریت شهری نیازمند توجه به رهنمودهای علما و مراجع عظام است

شهردار قرچک با اشاره به دیدار مدیران شهری شهرستان قرچک با مراجع تقلید گفت: مدیریت شهری نیازمند توجه به رهنمودهای علما و مراجع عظام است.

مدیریت شهری نیازمند توجه به رهنمودهای علما و مراجع عظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، یوسف صاحبدل در حاشیه نماز جمعه قرچک در جمع خبرنگاران در ارتباط با دیدار مسئولان و مدیران شهری شهرستان قرچک با مراجع تقلید از تحقق این دیدارهای ابراز خرسندی کرد.

شهردار قرچک با تاکید بر اینکه ایجاد ارتباط مستمر و جلب رضایت علمای حوزه علمیه برای شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان بسیار مهم و حیاتی است، گفت: عرصه مدیریت شهری نیازمند توجه به رهنمودهای علما و مراجع عظام است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری از جمله ارگان‌هایی است که فعالیت‌هایش در همه ابعاد دیده می‌شود و ارتباط تنگاتنگی با مردم و خواسته‌های آنان دارد.

سرپرست شهرداری قرچک همچنین بر لزوم ارتباط مستقیم مسئولین و مردم تأکید کرد و افزود: باید با بهره‌گیری از نظرات سازنده علما و نخبگان در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم حرکت کنیم.

این گزارش حاکی است، مسئولان شهرستان قرچک با سفر به استان قم با مراجع عظام قم دیدار کردند.

رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، یوسف صاحبدل سرپرست شهرداری قرچک به‌همراه تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان ادارات شهرستان در این دیدار که به‌مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف بهره‌مندی از دیدگاه‌های ارزشمند آیات عظام صورت یافت، با حضرات آیات موسوی اردبیلی، نوری همدانی و علوی گرگانی دیدار کردند.

آیت‌الله موسوی اردبیلی در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر خم بر لزوم توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرد.

وی با اشاره به عملکرد مسئولان براساس فرامین آسمانی دین اسلام گفت: مسئولان باید در چارچوب دین مبین اسلام و با هدف خدمتگزاری به مردم حرکت کنند و همواره رهنمودهای رهبری را سرلوحه خود قرار دهند.

آیت‌الله نوری همدانی نیز ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر خم به نقش ارزنده فرهنگ غدیرخم بر جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: اقتدار و امنیت امروز کشورهای اسلامی مرهون مکتب شهادت و عاشوراست.

وی با اشاره به کم‌توجهی به فرهنگ‌سازی غدیر افزود: امروز بر همه مسلمین واجب است که این حادثه عظیم تاریخی را با فرهنگ‌سازی صحیح به گوش جهانیان برسانند.

آیت‌الله نوری همدانی همچنین در پایان به مسئولان، خدمتگذاری صادقانه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی را توصیه کرد.

آیت‌الله علوی گرگانی نیز در این دیدار با نامیدن عید غدیر خم به‌عنوان «عید الله اکبر» این حادثه عظیم تاریخی را بزرگترین عید شیعیان دانست و افزود: ولایت امیرالمومنین (ع) ولایت خداست و مرید ایشان بودن توفیق بزرگی برای شیعیان است.

وی همچنین بر لزوم ولایت‌مداری مسئولان تأکید کرد و گفت: مسئولان و مردم همواره باید در خط ولایت و رهبری حرکت کنند.

انتهای پیام/2462/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول