اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

حوزه‌های علمیه قزوین علمای بزرگی را تقدیم جهان اسلام کرده است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: حوزه‌های علمیه این استان توانسته علما و شخصیت‌های بزرگی را تقدیم جهان اسلام کند.

حوزه‌های علمیه قزوین علمای بزرگی را تقدیم جهان اسلام کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور و جمعی از مدیران و معاونان شورای عالی حوزه علمیه سراسر کشور که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: روحانیون و مداحان باید در مجالس سوگواری سید و سالار شهیدان بتوانند واقعه قیام سیدالشهداء را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: در ایام سوگواری امام حسین (ع) مداحان و واعظان باید سعی کنند از بیان مطالبی که قیام ایشان را خدشه‌دار می‌کند، بپرهیزند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش حوزه های علمیه بیان کرد: امروز حوزه‌های علمیه در کشور نقش مهم و جایگاه ممتازی دارند.

باریک‌بین عنوان کرد: حوزه‌های علمیه در استان قزوین توانسته علما و شخصیت‌های بزرگی را تقدیم جهان شیعه کند که برای این مهم باید شکرگزار خداوند متعال باشیم.

این مسئول تصریح کرد: امروز مدارس علمیه استان قزوین مملو از وجود جوانان با استعداد و علاقمند به لباس روحانیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به موفقیت‌های مدارس علمیه این استان در بخش‌های مختلف علمی و پژوهشی ابراز کرد: طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های علمی و پژوهشی کسب کرده‌اند به طوری که موفق شدند در مسابقات مختلف رتبه‌های ممتازی را در بخش‌های علمی و پژوهشی کسب کنند.

باریک‌بین بیان کرد: امیدواریم در سفر به استان شهید پرور از نزدیک با مشکلات مدارس علمیه استان قزوین آشنا شده و پاره‌ای از این مشکلات را مرتفع کنید.

این مسئول با اشاره به سابقه مدارس علمیه در استان قزوین عنوان کرد: مدارس علمیه این استان از سابقه بالایی برخوردار هستند که این مرهون تلاش و همکاری مسئولان ارشد استان و مدیران حوزه علمیه است.

انتهای پیام/77010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول