اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

سبک زندگی شهدا سرلوحه کار معلمان در جامعه باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امروز باید سبک زندگی شهدا با الگوگیری از وصایای بر جای مانده از آن‎ها سرلوحه کار معلمان در جامعه باشد.

سبک زندگی شهدا سرلوحه کار معلمان در جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمد بنائیان‌سفید امشب در چهارمین همایش فرهنگیان بسیجی «یاوران ولایت» که به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان و با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد 36 هزار شهید دانش‌آموز و چهار هزار شهید معلم اظهار کرد: بسیج به عنوان میراث ماندگار امام خمینی (ره)، حلقه ارتباط‎دهنده بین دفاع مقدس، آموزش تربیت معلم و آموزش و پرورش است.

وی با تأکید بر لزوم افزایش بصیرت افزود: امام رضا (ع) فرمود‌ه‌اند «ایمان کامل نمی‌شود مگر به سه خصلت کسب آگاهی، دانش و مهارت»؛ بنابراین باید بر اساس این روایت و روایات بی‎شماری از این قبیل آگاهی و بصیرت خود را ارتقا بخشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دفاع مقدس تداعی‎کننده آرمان‌های انقلاب و نقش ولایت فقیه است و امروز باید سبک زندگی شهدا با الگوگیری از وصایای بر جای مانده از آن‎ها سرلوحه معلمان در جامعه باشد.

بنائیان‌سفید با تأکید بر اینکه معلمان باید قول و عملشان متناسب با ارزش‌های عملی دین و اسلام باشد، گفت: اگر می‌خواهیم سبک زندگی را درست بشناسیم؛ باید سبک زندگی و روش‌های آن را در تحولات هشت ساله دفاع مقدس مرور کنیم.

وی بیان کرد: شهدای انقلاب و رزمندگان به عنوان تفسیرکنندگان واقعیت‌های جامعه هستند و ما التزام عملی به ولایت فقیه را در این‎ها می‌توانیم بشناسیم و اینان آیه‌های قرآن را تفسیر کردند و دفاع از اسلام و هویت را انجام دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آزادی امروز ما و هر چه در ایران در حال حاضر به دست آورده‌ایم را شهیدان به یادگار گذاشتند و ایثار و گذشت، وحدت و نظام اجتماعی را تفسیر کردند.

انتهای پیام/2249/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول