اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس خبر داد

راه‌اندازی بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی شهرستان طبس

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس از راه‌اندازی و تجهیز بخش کودک در تمامی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی شهرستان طبس

مرتضی محمدی‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در هفته کتاب امسال برنامه های متعددی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بخش اطلاع رسانی کتابخانه عمومی امام خامنه ای شهر دیهوک در هفته کتاب راه اندازی می شود، ادامه داد: در هفته کتاب، مسابقه نقاشی با موضوعات محرم و عاشورا بین اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس از برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری جلسات نقد کتاب و حافظ‌خوانی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب امسال است.

محمدی‌مقدم با اشاره به طرح اهدای کتاب اظهار داشت: در هفته کتاب تعداد 15 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان کتب اهدایی مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه چهار پایگاه سیار در میادین پر تردد شهرستان به جمع آوری کتب اهدایی مردم خواهند پرداخت، افزود: از این تعداد دو پایگاه در شهر طبس، یک پایگاه در بخش دستگردان و یک پایگاه در بخش دیهوک مستقر می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی طبس خاطرنشان کرد: بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از کتابخانه‌های عمومی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب سال جاری است.

انتهای پیام/69003/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول