اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رابط فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند:

کتاب یکی از اساسی‌ترین ابزارهای کسب معرفت و دانایی است

رابط فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند گفت: کتاب یکی از اساسی‌ترین ابزارهای کسب معرفت و دانایی است که می‌تواند با کمک کتابداران به ارتقای سطح دانش در جامعه منجر شود.

کتاب یکی از اساسی‌ترین ابزارهای کسب معرفت و دانایی است

فائزه نجاریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه کتاب مجموعه تجربیات گذشتگان و حاصل عمر اندیشمندان و متفکران است که به سهولت در اختیار همگان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: بهره‌برداری از این سرمایه کمترین هزینه را برای مردم دارد

وی ادامه داد: کتاب یکی از اساسی‌ترین ابزارهای کسب معرفت و دانایی است که می‌تواند با کمک کتابداران به ارتقای سطح دانش در جامعه منجر شود.

رابط فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند افزود: کتابداران وظیفه مهمی در افزایش مطالعه دارند چرا که آنها می‌توانند با برخورد مناسب با مراجعه‌کننده و بکارگیری راه‌های جذب مخاطب، به افزایش سرانه مطالعه و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی کمک شایانی بکنند.

نجاریان متذکر شد: کتابداران باید میزان مطالعه خود را افزایش دهند و حق خود را نسبت به کتاب با اشاعه و ترویج کتابخوانی در میان مخاطبان، ادا کنند.

وی یادآور شد: تعداد 90 نفر از اعضای کتابخانه‌های عمومی بیرجند به عنوان افراد برنده در مسابقات شبکه کتابخوانان حرفه‌ای تا پایان مهر‌ماه امسال معرفی شده‌اند.

رابط فرهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 30 مسابقه در حوزه کتاب در سطح کتابخانه‌های نهادی و مشارکتی شهرستان بیرجند برگزار شده است.

نجاریان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان مهرماه تعداد 15 نمایشگاه به مناسبت‌های مختلف در کتابخانه‌های این شهرستان برپا شده است.

انتهای پیام/69003/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول