اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

استاد ژاپنی ورزش‌های رزمی میهمان کتابخانه مرکزی اردبیل

استاد ژاپنی ورزش‌های رزمی «آیوا تاماتسو» با حضور در کتابخانه مرکزی اردبیل از بخش‌های مختلف این کتابخانه بازدید کرد.

استاد ژاپنی ورزش‌های رزمی میهمان کتابخانه مرکزی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این استاد ژاپنی که هم اکنون مسئولیت جهانی سبک رن شین کان کاراته را بر عهده دارد، ظهر امروز در جریان سفر خود به استان اردبیل، ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل، برخی هدایا از جمله دو عدد تابلوی زیبای ژاپنی در خصوص ورزش‌های رزمی را به این کتابخانه اهدا کرد.

وی همچنین در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از حضور خود در مهمترین نهاد فرهنگی استان اردبیل ابراز خرسندی کرده و اظهار امیدواری کرد کتاب و ارزش‌های فرهنگی مشترک بتواند در نزدیکی بیشتر دو ملت بزرگ ایران و ژاپن موثر واقع شود.

صادق فرهمند نیز در این دیدار با تشکر از هدایای این استاد ورزش های رزمی، از کشور و مردم ژاپن به عنوان خطه و مردمی فرهنگ دوست یاد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز با اهدای کارت عضویت و نیز کتاب نفیسی در خصوص فرهنگ و جاذبه‌های ایران، رئیس جهانی سبک رن شین کان کاراته را به عضویت افتخاری کتابخانه مرکزی اردبیل درآورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این استاد جهانی ورزش‌های رزمی، به همراه رئیس هیئت کاراته استان اردبیل و تعداد دیگری از مسئولان هیئت جهت بازدید در کتابخانه مرکزی اردبیل حضور یافته بود.

 

 

انتهای پیام/62003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول