اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کتابخانه‌های عمومی قزوین اعلام کرد

اهدای 250 جلد کتاب به کتابخانه کانون اصلاح و تربیت قزوین

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اعلام کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی 250 جلد کتاب به کتابخانه کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین اهدا شد.

اهدای 250 جلد کتاب به کتابخانه کانون اصلاح و تربیت قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین‌ 250 ‌جلد کتاب را به کتابخانه کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین اهدا کرد.

محمدرضا مولایی عصر امروز در جمع کارکنان این کانون هدف از این اقدام را بهینه‌سازی اوقات فراغت و ارتقای میزان آگاهی و بینش نوجوانان بزهکار عنوان کرد و گفت: از عوامل مؤثر در اصلاح و تربیت بزهکاران‌، تغییر بینش و نگرش مددجویان به واسطه مطالعه و ارتقای آگاهی آنها است.

وی بیان کرد: کتابخانه‌ها از دیر‌باز وظیفه گردآوری، سازماندهی و اشاعه آگاهی و دانش به افراد جامعه را بر عهده داشته و این اقدام در زندان‌ها به طور جدی دنبال خواهد شد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان قزوین وجود کتابخانه در زندان‌ها و مطالعه کتب در زمینه‌های مختلف را‌ سبب ارتقای سطح آگاهی زندانیان دانست و عنوان کرد: به دلیل وجود محدودیت‌ها‌، شرایط خاص و عدم دسترسی آنان به خارج از زندان شرایط مطالعه در طول دوران محکومیت برای همه مددجویان فراهم شده است.

مولایی تأکید کرد: تأمین بهداشت روانی مددجویان با مطالعه کتاب همراه است و قطعا تغییرات مثبتی در طرز تفکر و اندیشه آنان به وجود می‌آورد.

وی تعامل با اداره‌کل زندان‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ارائه خدمات به قشر آسیب‌دیده از جامعه توفیقی است که نصیب  کتابخانه‌ها شده و باید از آن به نحو شایسته در راستای اصلاح شخصیت زندانیان استفاده کرد.

‌سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در پایان با تأکید بر اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مددجویان ابراز امیدواری کرد: با این اقدام فرهنگی و تربیتی از جمعیت کیفری زندان‌های این استان کاسته شود.

انتهای پیام/77003/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول