اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

شاخص‌های فرهنگی شهرک‌های اقماری زنجان مورد توجه باشد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: شاخص‌های فرهنگی شهرک‌های اقماری زنجان مورد توجه باشد.

شاخص‌های فرهنگی شهرک‌های اقماری زنجان مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدربیع احمدخانی امشب در جلسه شورای کتابخانه‌های شهرستان زنجان، اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت به توسعه شاخص‌ها در شهر و روستاهای زنجان اهتمام جدی داشته باشند.

وی، خواستار همکاری متولیان فرهنگی برای توسعه شاخص‌ها شد و تأکید کرد: باید نسبت به موضوع کتاب و کتابخوانی در جامعه توجه ویژه صورت گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، مشکلات موجود در فضاهای فرهنگی را یادآور شد و ادامه داد: باید نسبت به این مشکلات اهتمام جدی داشته باشیم.

احمدخانی، فضاهای کتابخانه‌ای در شهر زنجان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: شهرک‌های اقماری زنجان نیازمند توجه در این زمینه هستند.

وی با تأکید بر گسترش فرهنگ کتابخوانی، اذعان داشت: باید نسبت به توسعه شاخص‌های مطالعه تلاش کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، خواستار همکاری شهرداری برای توسعه فضاهای فرهنگی در زنجان شد و اذعان داشت: دستگاه‌های متولی باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.

احمدخانی، توجه به شاخص فرهنگی روستاهای اطراف شهر زنجان را نیز ضروری دانست و تأکید کرد: باید نسبت به روستاهای اطراف شهر توجه شود.

وی، وضعیت فعلی روستاها را مطلوب ندانست و تصریح کرد: شاخص‌های فرهنگی روستاها در اطراف شهر مناسب نیست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه فاصله روستاهای اطراف با شهر کم است، افزود: باید این روستاها مورد توجه مسئولین باشند.

احمدخانی، افزایش سرانه مطالعه در شهر و روستا را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: باید در این راستا فعالیت‌های فرهنگی بیشتری صورت گیرد.

وی، همکاری دستگاه‌های اجرایی در توسعه فضاهای فرهنگی را یادآور شد و اذعان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به توسعه این فضاها کمک کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی نسبت به توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در شهرک‌های اقماری باید کمک کند، افزود: مکاتباتی با مسئولین این اداره صورت گرفته است.

وی به مشکلات روستای دیزج آباد اشاره کرد و اظهار داشت: باید مشکلات فرهنگی این روستا مورد تاکید مسئولین باشد.

احمدخانی با بیان اینکه روستای دیزج‌آباد در فاصله کمی از زنجان قرار دارد، خاطرنشان کرد: شاخص‌های فرهنگی این روستا مورد توجه باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان توجه به شاخص‌های فرهنگی روستا دیزج‌آباد را مهم دانست و تاکید کرد: باید نسبت به موضوعات فرهنگی این روستا توجه ویژه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دیگر روستاهای زنجان نیز در این حوزه با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: باید با ارائه راهکارهای کم هزینه این مشکلات کاهش یابد.

احمدخانی، استفاده از فضای مساجد به عنوان کتابخانه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات استفاده کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در پایان با بیان اینکه با تغییر کاربری برخی فضاها نیز میتوان مشکلات را کاهش داد، افزود: باید نسبت به انجام این کار اقدام کرد.

انتهای پیام/73007/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول