اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خوسف خبر داد

اجرای بیش از 10 برنامه طی هفته کتاب در خوسف

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خوسف گفت: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، بیش از 10 برنامه در طول هفته کتاب در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای بیش از 10 برنامه طی هفته کتاب در خوسف

علی علی‌دوست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی یک فرهنگ غنی و نهادینه شدن آن در جامعه امری ضروری است.

وی با بیان اینکه ترویج و تبیین فرهنگ مطالعه از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری به عمل می‌آورد، ادامه داد: برای اشاعه و نهادینه‌سازی این فرهنگ شایسته راه‌های مختلفی وجود دارد که باید آنها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی جامعی انجام دهیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خوسف تصریح کرد: برنامه داشتن و برنامه‌ریزی در هفته کتاب  نیز یکی از راه‌های ترویج و تبیین فرهنگ کتاب به شمار می‌رود.

علی‌دوست، هفته کتاب را بهترین فرصت برای بازگو کردن و تعمیق فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: در هفته کتاب امسال 10 برنامه مختلف و متعدد در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح اهدا و جمع آوری کتاب با استقرار یک پایگاه در شهر خوسف یکی از برنامه های هفته کتاب امسال است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خوسف خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت عاشورا و فرهنگ ایثار و مقاومت،عضوگیری در کتابخانه‌های عمومی و نشست‌های ادبی با حضور هنرمندان شهرستان با موضوع قرائت اشعار ابن حسام خوسفی از دیگر برنامه‌های هفته کتاب این شهرستان محسوب می شود.

انتهای پیام/69003/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول