اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

بازنشستگان نمونه تأمین اجتماعی قزوین معرفی شدند

بازنشستگان نمونه تأمین اجتماعی قزوین طی مراسمی در راستای اجرای طرح انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و از کار افتادگان نمونه استان معرفی شدند.

بازنشستگان نمونه تأمین اجتماعی قزوین معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در راستای اجرای طرح انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و از کار افتادگان نمونه استان مراسم تقدیر از برگزیدگان استانی  صبح امروز در محل سالن اجتماعات بیمارستان رازی قزوین برگزار شد.

علیرضا محسنی مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین و رؤسای شعب تابعه و مسئولان مستمری‌های استان، مدیریت درمان و رؤسای مراکز درمانی، ریاست امور شعب بانک رفاه و معاونان آن مجموعه، رؤسا و اعضای هیئت مدیره کانون‌های بازنشستگی کارگری و کارکنان استان و همچنین منتخبان طرح مذکور در این مراسم حضور داشتند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین ضمن تکریم بازنشستگان به گنجینه‌های ارزشمند 54 هزار خانواری مستمری‌بگیر این استان به قرائت متن تبریک مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت روز خانواده پرداخت.

علیرضا محسنی اظهار داشت: پرداخت حقوق 47 میلیارد تومانی ماهانه به جمعیت 54 هزار خانواری مستمری‌‌بگیر با کسری 10 میلیارد تومانی در ماه، مطالبات معوقه 160 میلیارد تومانی کارفرمایان استانی به سازمان موجب پیشی گرفتن مصارف بر منابع استان صنعتی قزوین با قدمت و فرسودگی صنایع آن شده است.

وی افزود: ما نیز به عنوان حافظان و امانتداران سرمایه عظیم بیمه شدگان و مستمری‌بگیران سازمانی، باید در امانت دقت بسیار داشته و در راستای ارائه خدمات و تعهدات بهینه به جمعیت 62 درصدی زیرپوشش استان نیازمند حمایت و همراهی همه جانبه مجامع گوناگون کارگری هستیم.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان قزوین نیز ضمن تقدیر از تعامل بهینه مجموعه مدیریت استان با مجامع کارگری و نظارت دقیق بر تشکیل جلسات چهار جانبه‌گرایی در راستای بررسی مسایل فی مابین بازنشستگان استان، بر احیای هرچه بهینه شکوفایی در جامعه تأکید کرد.

محمد اسدی اجرای قانون الزام و ماده 29 قانون تأمین اجتماعی، فعال بودن کمیته نظارت بر امور درمان، برقراری روابط سازنده سازمان و کانون‌ها و حفاظت از سرمایه بیمه شدگان و مستمری‌بگیران در راستای ابقای منابع آن را از جمله خواست‌های جامعه کارگری بیان کرد.

محمدصادق بابایی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین و ابراهیم اسکندری مهر آبادی رئیس امور شعب بانک رفاه استان قزوین نیز در این مراسم پاسخ لازم را به درخواست‌های بازنشستگان ارائه دادند.

در این مراسم به رضا صمدی‌ها و علی‌اکبر حیدری بازنشستگان نمونه کارگری، عطاالله سلطان‌لو بازنشسته نمونه همکار، فاطمه درویش‌پور همسر بازمانده نمونه کارگری و ابوالقاسم عامرزاده از کار افتاده نمونه استانی لوح تقدیری از سوی مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین اهدا شد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول