اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین:

درمان غیرمستقیم مدیریت درمان تأمین اجتماعی 780 مرکز طرف قرارداد دارد

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های درمان غیرمستقیم مدیریت درمان تأمین اجتماعی گفت: درمان غیرمستقیم از وظایف دفتر اسناد پزشکی است که در حال حاضر حدود 780 مرکز طرف قرارداد دارد.

درمان غیرمستقیم مدیریت درمان تأمین اجتماعی 780 مرکز طرف قرارداد دارد

محمدصادق بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی معاونت‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها معاونت درمان است، اظهار داشت: معاونت درمان نیز دو شاخه دارد که یکی درمان مستقیم است و خدمات را به صورت مستقیم از طریق بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های متعلق به سازمان تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد.

وی افزود: دیگری درمان غیرمستقیم است و برای رفاه حال بیماران به صورت فراگیر با دیگر بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی قرارداد همکاری دارد.

این مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه درمان غیرمستقیم خرید خدمت است که برای رفاه حال بیمه‌شدگان با مراکز درمانی مختلف قرارداد منعقد کرده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های درمان غیرمستقیم مدیریت درمان تأمین اجتماعی افزود: درمان غیرمستقیم از وظایف دفتر اسناد پزشکی است که در حال حاضر حدود 780 مرکز طرف قرارداد دارد و شامل بیمارستان‌های دانشگاهی، بیمارستان‌های خصوصی، داروخانه‌ها، مطب پزشکان و آزمایشگاه‌هاست.

بابایی در خصوص مراکز خدمات درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی در استان قزوین اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی استان دارای دو بیمارستان 256 تختخوابی رازی قزوین و یک صد تختخوابی تاکستان و هشت مرکز درمانی در نقاط مختلف استان است.

وی افزود: علاوه بر هشت مرکز یاد شده که در بویین زهرا، آبیک، شهر صنعتی البرز، محمدیه و قزوین قرار دارند، در تاکستان نیز یک پلی‌کلینیک تخصصی آماده ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی است.

این مسئول با اشاره به تعداد نسخه‌های پذیرش شده در سال گذشته اذعان داشت: سال گذشته یک میلیون و 400 هزار نسخه پذیرش شد که از این تعداد حدود 32 هزار بستری در دو بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی بوده است.

انتهای پیام/77010/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول