اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

نیروی انتظامی رکن اساسی تأمین امنیت فردی و اجتماعی است

فرماندار شهرستان بستک گفت: نیروی انتظامی رکن اساسی تأمین امنیت فردی و اجتماعی مردم است.

نیروی انتظامی رکن اساسی تأمین امنیت فردی و اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در جمع کارکنان نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر، قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده‌اند.

وی افزود: نیروی انتظامی رکن اساسی تأمین امنیت فردی و اجتماعی مردم است، بخش مهمی از امنیت پایداری که امروز در سطح کشور ایجاد شده به واسطه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مخلص و جان‌برکف انتظامی است که موجبات برقراری نظم و آرامش کشور در زمینه‌های مختلف را فراهم آورده است.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: هر چه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد کینه توزی‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه برای خدشه‌دار کردن هویت دینی و اجتماعی ملت ایران بیشتر می‌شود که این امر وظیفه نیروی انتظامی را سنگین‌تر از گذشته می‌کند.

مشتاق‌زاده ادامه داد: بعد از انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌هایی جدید که ریشه در اندیشه‌های الهی داشت، پی‌ریزی شد و نهادها و ارگان‌های بسیاری پدید آمد که مشروعیت و مقبولیت خود را از ولایت فقیه که رهبر توانمند انقلاب و حاکم حکومت دینی است، برگرفته بودند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بستک افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز با بهره‌گیری از این پشتوانه محکم، وظیفه خود می‌داند که هر گاه کیان انقلاب و حریم ولایت به مخاطره افتد، با اقتداری شایسته، پا به میدان گذاشته و در دفاع از همه ارزش‌ها و پاسداری از اعتقادات، از هرگونه جان‌فشانی دریغ نورزد و به عنوان بازوی توانمند رهبر، رهنمودهای ایشان را سرفصل همه فعالیت‌های خود بداند.

وی گفت: آگاهی از قوانین و مقررات، راه‌گشای بسیاری از مشکلات و سدی مستحکم در برابر بسیاری از تخلفات است، کسی که نمی‌داند در برابر قانون چه عملی خوب و چه کاری بد است، کدام راه مستقیم و کدام ناهموار است، در راهروی پیچ در پیچ مشکلات گرفتار می‌شود.

فرماندار شهرستان بستک تأکید کرد: در این راستا نیروی انتظامی وظیفه دارد مردم را به سوی اطاعت از رهنمودهای قانونی هدایت، و با قانون‌شکنان با قدرت مقابله کند.

وی افزود: قانون‌گرایی اگر چه گاه نیازمند اعمال قدرت و در حیطه وظایف نیروی انتظامی است، ولی پیش از این، نیازمند بالا بردن بینش مردم و فرهنگ عمومی جامعه است.

انتهای پیام/88006/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول