اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت گرفت

راه‌اندازی شعبه اقماری تأمین اجتماعی در بخشداری پیرسلمان اسدآباد

در هفته دولت و به منظور رفاه حال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین ‌اجتماعی بخش پیرسلمان، شعبه اقماری سازمان تأمین اجتماعی در این بخش راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی شعبه اقماری تأمین اجتماعی در بخشداری پیرسلمان اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، در راستای افزایش رفاه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی بخش پیرسلمان، شعبه اقماری سازمان تأمین اجتماعی در این بخش راه‌اندازی شد.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد در حاشیه راه‌اندازی شعبه اقماری سازمان تأمین اجتماعی بخش پیرسلمان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، گفت: با پیگیری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، بخشدار پیرسلمان، همکاری فرمانداری و نماینده مجلس، توانستیم شعبه اقماری سازمان تأمین اجتماعی بخش پیرسلمان را راه‌اندازی کنیم،

جواد جمور اظهار داشت: این شعبه با اعتبار 500 میلیون ریال از منابع داخلی سازمان در شهر آجین راه‌اندازی شد.

وی دریافت لیست کارگاه‌های صنفی، پیمانکاران و صدور فیش حق بیمه آنها، صدور و تجدید دفترچه درمانی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، انجام بازرسی کارگاهی سطح بخش پیرسلمان برای احقاق حقوق بیمه‌شدگان را از مهمترین خدمات شعبه تأمین اجتماعی بخش پیرسلمان برشمرد.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد گفت: یکی از کارکنان شعبه تأمین ‌اجتماعی اسدآباد در وقت اداری برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در این مرکز مستقر خواهد بود.

 وی تصریح کرد: وسعت شعبه اقماری تأمین‌اجتماعی بخش پیرسلمان در صورت مراجعه بالای مردم صورت می‌گیرد.

جمور با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد 11 هزار و 181 نفر بیمه شده اصلی و 23 هزار و 312 نفر بیمه شده تبعی دارد، افزود: این میزان 30 درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: شهر آجین نیز یک‌هزار بیمه شده اصلی و 2 هزار نفر بیمه شده تبعی دارد که 20 درصد جمعیت این شهر را شامل می‌شود.

فرماندار اسدآباد در ادامه از مسئولان دیگر ادارات خواست با توجه به تازه تأسیس بودن بخش پیرسلمان، نمایندگی ادارات خود را برای رفاه مردم شهر آجین و اهالی این بخش فعال کنند.

انتهای پیام/89008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول