اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی:

100 هزار نفر در خراسان جنوبی بیمه تأمین اجتماعی هستند

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تا پایان تیرماه امسال 99 هزار و 845 نفر در خراسان جنوبی بیمه تأمین اجتماعی شدند.

100 هزار نفر در خراسان جنوبی بیمه تأمین اجتماعی هستند

سیدمحمد مطیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان عمومی غیردولتی است.

وی با بیان این‌که بیشتر منابع مالی این سازمان از محل حق بیمه‌ها تأمین می‌شود، ادامه داد: این سازمان متکی به منابع مالی دولتی نیست.

67 نفر در خراسان جنوبی دارای بیمه اجباری هستند

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی دارایی‌ها و سرمایه‌های این سازمان را متعلق به اقشار زیرپوشش در نسل‌های متوالی دانست و افزود: به این سبب این سازمان نمی‌تواند با هیچ یک از مؤسسات دولتی یا غیردولتی ادغام شود.

مطیعی یادآور شد: تکیه‌گاه اصلی این سازمان مشارکت سه جانبه کارفرمایان، بیمه‌شدگان و دولت در عرصه‌های مختلف سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری‌های کلان و تأمین منابع مالی است.

وی با اشاره به آمار بیمه‌شدگان تا پایان تیرماه امسال تصریح کرد: تعداد 67 هزار و 259 نفر در خراسان جنوبی دارای بیمه اجباری هستند.

82 هزار مرد در خراسان جنوبی بیمه هستند

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی بیمه‌شدگان خاص را شامل مشاغل آزاد، اختیاری، قالی‌باف، مددجو، کارگران ساختمانی، زنان سرپرست خانوار، زنان خانه‌دار و دیگر بیمه‌شدگان برشمرد و گفت: تعداد 30 هزار و  12 نفر در استان مشمول این بیمه هستند.

مطیعی با بیان این‌که تعداد یک‌هزار و 980 نفر در خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه‌ توافقی تأمین اجتماعی استان هستند، متذکر شد: تعداد 594 نفر در استان از بیمه بیکاری این سازمان استفاده می‌کنند.

وی مجموع بیمه‌شدگان خراسان جنوبی تا پایان تیرماه امسال را 99 هزار و 845 نفر برشمرد و اضافه کرد: از این تعداد 82 هزار و 568 نفر مرد هستند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اذعان داشت: همچنین 17 هزار و 277 نفر زن نیز زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی استان قرار دارند.

انتهای پیام/69010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول