اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

رقابت عادلانه‏‌ای بین شرکت‏‌های دولتی و خصوصی وجود ندارد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: متاسفانه در حال حاضر یک رقابت عادلانه‏ بین شرکت‏‌های دولتی و خصوصی وجود ندارد.

رقابت عادلانه‏‌ای بین شرکت‏‌های دولتی و خصوصی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی امشب در نخستین جلسه شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: اتاق بازرگانی ایران اهتمام ویژه‏‌ای به منظور اجرای شورای گفت‏‎وگوی دولت و بخش خصوصی داشته است.

وی با اشاره به اینکه هدف، ایجاد فضایی برای همراهی با دولت است، تصریح کرد: در حال حاضر رقابت‏ عادلانه‏‌ای بین شرکت‏‌های دولتی و خصوصی وجود ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه شرکت‏‌های دولتی بیشتر از مزایای مختلف بهره‏‌مند می‏‌شوند و توازنی در این راستا وجود ندارد، تاکید کرد: امیدواریم این توازن در کشور رعایت شود.

جمیلی در زمینه شورای گفت‏وگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر اینکه این شورا صرفاً به مسائل اقتصادی نمی‏‌پردازد، اضافه کرد: مسائل ملی نیز در این شورا مطرح می‏‌شود که به منظور رعایت ابعاد ملی پیشنهادات به دبیرخانه مربوطه ارسال خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زمینه‏‌سازی به منظور شناسایی واحدهای تولیدی مشمول پرداخت مالیات از جمله وظایف شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی است، ادامه داد: تعیین و انتشار آمار و اطلاعات مورد نیاز فعالان اقتصادی استان نیز از دیگر وظایف این شورا به شمار می‏‌رود.

وی با اشاره به اینکه بهبود مستمر فضای کسب و کار از دیگر وظایف شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی محسوب می‏‌شود، اذعان داشت: دستورالعمل‏‌های ذکر شده در زمینه شورا پس از ابلاغ لازم‏الاجرا است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه این شورا ویژه فعالان اقتصادی و تجاری و صنعتی نبوده و اقشار مرتبط با فضای کسب و کار را در برمی‏‌گیرد، خاطرنشان کرد: مسائل مختلفی در این راستا در شورای گفت‏‌وگو مطرح خواهد شد.

جمیلی به رویکرد دولت جدید و عزم و اراده آن در تشکیل شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم در این راستا به نتایج مطلوبی در استان برسیم.

انتهای پیام/73006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول