اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناباد خبر داد

برگزاری همایش عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی در گناباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناباد گفت: همایش عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گناباد که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی ویژه هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر باید با رویکرد تذکر لسانی و ترویج نقدپذیری باشد.

وی گفت: همایش عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی با موضوع عاشورا، فرهنگ عمومی و مداحی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار می‌شود.

قنبری اضافه کرد: در طول هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، پنج دقیقه از وقت کلاس‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها باید به موضوع امر به معروف و نهی از منکر توسط معلمین و اساتید اختصاص یابد.

وی افزود: مراکز دانشگاهی در قالب هیئات دانشجویی و گروه‌های تذکر لسانی در نماز جمعه حضور گسترده داشته و تبلیغات و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص توسط دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

این مسئول گفت: با توجه به تاثیرگذاری فیلم در جذب مخاطبین و آموزش آنان نمایش یک فیلم با موضوع دینی، معارف اسلامی و ترویج معروف‌ها در سالن اداره ارشاد پیگیری و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول