اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان:

درهای شورای شهر کرمان به روی خبرنگاران باز می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان کرمان گفت: ورود خبرنگاران به نشست‌های عمومی شورای اسلامی این شهر به زودی از سر گرفته می‌شود.

درهای شورای شهر کرمان به روی خبرنگاران باز می‌شود

حجت‌الاسلام محمد ربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: نشست‌های شورای اسلامی شهر کرمان به طور مجدد شاهد حضور خبرنگاران خواهد بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد علت جلوگیری از ورود خبرنگاران برای حضور در نشست‌های عمومی شورای اسلامی شهر کرمان تصریح کرد: اختلاف‌های مربوط به امور شهری در شورا مطرح می‌شد که گاهی انعکاس آنها در بیرون از شورا خوب نبود و مردم تصور می‌کردند که اختلافی بین اعضا وجود دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان کرمان درباره مسائل مرتبط با امور شهری و اختلاف بین اعضای شورا تصریح کرد: بعضی امور نباید به شورای شهر ورود کند و در رسانه‌ها انعکاس یابد.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگانی از توابع کرمان در جلسه‌های شورای شهرستان شرکت می‌کنند و به بررسی مشکلات نواحی و مناطق زیرپوشش می‌پردازند.

ربانی ادامه داد: شناسایی مشکلات و نیازها، انتقال این موارد به مسئولان مربوطه و پیگیری امور مربوط به بخش‌ها و نواحی مختلف از جمله اولویت‌های شورای اسلامی شهرستان کرمان است.

وی از برگزاری نشست با بعضی از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: این نشست‌ها با هدف تعامل بیشتر اعضای شورای اسلامی شهرستان و مسئولان با هدف برآوردن خواسته‌های مردم برگزار می‌شود.

ربانی که با کسب 19 رأی از مجموع 20 رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان کرمان انتخاب شده است، گفت: از اعضای شهرستان کرمان قدردانی می‌کنم که به من اعتماد کردند و رأی دادند؛ این رأی بالا مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم شورای اسلامی شهرستان کرمان الگویی از تعامل، وحدت و برادری برای سایر شوراها باشد و بتوانیم با تعامل و محبت مشکلات مربوط به مردم را برطرف کنیم.

انتهای پیام/80019/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول