اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ صورت گرفت

قدردانی شورای هماهنگی از حضور با صلابت مردم گیلان در راهپیمایی 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور با صلابت مردم این استان در راهپیمایی 13 آبان قدردانی کرد.

قدردانی شورای هماهنگی از حضور با صلابت مردم گیلان در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه قدردانی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت سرافراز استان گیلان در بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حماسه‌ای دیگر آفریدند و صفحه ای درخشان از غیرت ملی و عزم الهی خویش در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به تاریخ پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند. این بیانیه می‌افزاید: روز 13 آبان ماه آحاد ملت همیشه در صحنه از جمله طلاب، دانش‌آموزان و دانشجویان دوشادوش دیگر اقشار امت مقتدر استان همیشه حاضر گیلان، صحنه‌هایی باشکوه، بدیع و آسمانی آفریدند.

این بیانیه می‌افزاید: صحنه‌هایی از حضور حماسی که نشان‌دهنده بصیرت انقلابی و تداوم پیوندهای متبرک با ولایت فقیه است و اراده آهنین جوانان پرشور گیلان و نشاط توأم با نجابت نسل سوم انقلاب اسلامی در این روز یک بار دیگر طومار افکار پلید دشمنان اسلام در مأیوس کردن جوانان را در هم پیچید.

در این بیانیه ذکر شده است: حماسه بزرگ روز سیزدهم آبان در استان گیلان جاودانه‌ای دیگر از موج خروشان و آگاهی بخشی است که پایه‌های کاخ پوسیده استکبار آمریکایی را به لرزه در آورد و آحاد ملت در این روز نشان دادند همانگونه که دانشجویان و دانش‌آموزان در سال‌های قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه‌ای آگاهانه آغاز کردند مسیر مبارزه با استکبار توسط فرزندان انقلاب اسلامی تداوم می‌یابد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن پاسداشت یاد شهیدان گرانقدر سیزدهم آبان، مراتب تشکر و تقدیر خود را از حضور نوجوانان و جوانان، امت حزب‌الله و ولایی گیلان برای حضور در مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی اعلام می‌دارد، بدون تردید پیوند ناگسستنی امت با ولایت، تحکیم برنامه‌ها و تعظیم مناسبت‌ها برگ زرینی است که در صفحه درخشان انقلاب اسلامی ثبت می‌شود.

انتهای پیام/84002/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول