اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شوراهای اسلامی شهرستان فومن خبر داد

حضور گسترده شوراهای اسلامی فومن در راهپیمایی 13 آبان

رئیس شوراهای اسلامی شهرستان فومن از حضور گسترده شوراهای اسلامی و دهیاران این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

حضور گسترده شوراهای اسلامی فومن در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، فرهاد نیک‌نهاد عصر امروز در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نماد استکبارستیزی ملت ایران به شمار می‌رود.

وی 13 آبان ماه را روز بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این روز در تاریخ‌های مختلف سه واقعه بزرگ به وقوع پیوسته است که همگی نشان از حقانیت جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با استکبار جهانی دارد.

این مسئول، با تأکید بر حضور فعال نسل جدید و قشر دانشجو و دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان، تصریح کرد: امروزه دشمنان قسم خورده ملت ایران در تلاش هستند تا از هر طریقی به ایران اسلامی ضربه وارد کنند و این قشر باید سربازان مقابله با جنگ نرم باشند.

وی رویکرد دشمنان علیه انقلاب اسلامی را از تهدیدات سخت به تهدیدات نرم خواند و ادامه داد: زمانی که آنها نتوانستند با جنگ نظامی و ترورهای ناجوانمردانه در اول انقلاب به ما ضربه وارد کنند در نهایت به جنگ فرهنگی و اعتقادی و اقتصادی روی آورده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان، انقلاب اسلامی را مانند کشتی نوح دانست و گفت: هر فردی سوار این کشتی شود به ساحل نجات می‌رسد و اگر کسی حتی فرزند نوح پیامبر هم باشد و از حضور در این کشتی باز بماند به هلاکت می‌رسد.

وی آمریکا را عامل شرارت در جهان خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به گذشته بسیار تاریک آمریکایی‌ها و کینه‌توزی‌های آنها با ملت بزرگ ایران نمی‌توان به لبخندهای قهر‌آمیز آنها امیدوار بود و به صداقتشان اطمینان داشت.

نیک‌نهاد، آمریکا را حامی اصلی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی دانست و یادآور شد: با وجود کشتارهای روزانه هزاران بی‌گناه توسط صهیونیست‌ها در فلسطین نه تنها آمریکا آنها را سرزنش نکرده و فریاد حمایت از حقوق بشر سر نمی‌دهد بلکه تامین امنیت و منافع صهیونیستی را یکی از اهداف مهم خود در جهان و منطقه عنوان می‌کند.

وی تحلیل دقیق و پیروی بدون شرط دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته‌ای از فرمایش‌های رهبری را نقشه راه هدایت و سرمنزل واقعی اهداف بلند ملت قهرمان ایران عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام مسئولان و مردم باید قدر خون‌های پاک شهدایی که جان خود را برای حفظ انقلاب اسلامی داده‌اند بدانند.

وی حضور گسترده دهیاران و شوراهای اسلامی به همراه جوانان و مردم روستاها در راهپیمایی 13 آبان را ضروری دانست و یادآور شد: با توجه به صحبت‌های امروز مقام معظم رهبری حضور با صلابت در راهپیمایی 13 آبان با شعار کوبنده مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا همراه می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول