اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا در برابر ظلم برخواسته‌اند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا در برابر ظلم برخواسته‌اند.

ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا در برابر ظلم برخواسته‌اند

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور در این راهپیمایی وفاداری خود را به اصول انقلاب و آرمان‌های امام راحل اعلام ‌کردند.

وی تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام را نماد مبارزه و مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی خواند و گفت: 13 آبان استمرار شعار استقلال طلبی مردم ایران در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه گرامیداشت این روز تاریخی در راستای ترویج فرهنگ استکبار ستیزی است، اظهار داشت: دنیای امروز به موضوع لانه جاسوسی آمریکا پی برده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره روز تقابل حق و باطل بوده و هیچ گاه از اهمیت و جایگاه آن کاسته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان ‌ماه امسال با آغاز ماه محرم همراه شده است، گفت: مردم ایران اسلامی در طول مبارزات خود علیه رژیم طاغوت با تأسی از فرهنگ عاشورا در مقابله با هرگونه ظلم و استکبار برخواسته و با لبیک به ندای رهبر خود راه استقلال و سرافرازی را هموار کرده است.

مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ساعت 10 صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی از میدان 22 بهمن آغاز و با حرکت به سمت میدان شهید کشوری و قرائت قطعنامه سخنرانی برگزار شد.

انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول