اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان:

عزاداری محرم در زینبیه اعظم زنجان 15 شب برگزار می‌شود

رئیس هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان گفت: عزاداری زینبیه اعظم زنجان به مدت 15 شب برگزار می‌شود.

عزاداری محرم در زینبیه اعظم زنجان 15 شب برگزار می‌شود

جمال موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز عزاداری مسجد زینبیه اعظم زنجان از شب نخست محرم اظهار داشت: زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی توسط مداحان از برنامه‌های روتین است.

وی از دعوت پنج سخنران برای 15 شب عزاداری خبر داد و تصریح کرد: حجت‌الاسلام جعفر موسوی، حجت‌الاسلام حسین موسوی، حجت‌الاسلام رئیسی، سردار رادان، محمد علی موسوی و آیت‌الله علی خاتمی سخنرانان مسجد زینبیه اعظم در ایام عزاداری هستند که هر کدام به تناوب و بر اساس برنامه پیش‌بینی شده بین یک و شش شب سخنرانی می‌کنند.

این عضو هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان به برگزاری یادواره شهید نجفی و شهدای سراوان در مسجد زینبیه اشاره و تصریح کرد: شهید نجفی از خادمان زینبیه اعظم بود.

موسوی تعداد خادمان افتخاری مسجد زینبیه اعظم زنجان را حدود یک‎هزار نفر اعلام کرد و گفت: این خادمان در بخش‌های مختلف از جمله صوت، انتظامات، نذورات و کشتار نذورات فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان با اشاره به آماده بودن مقدمات حرکت دسته عزاداری برای روز 11 محرم اضافه کرد: سیستم صوتی و همه اقدامات لازم برای این برنامه آماده شده است.

عضو هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد بازنگری شعرهای انتخاب شده برای مداحی به ویژه آنها که پخش تلویزیونی به صورت ملی و جهانی دارند، گفت: تذکرات لازم در این مورد به مداحان داده می‌شود، ضمن اینکه غلامرضا عینی‌فرد هم نظارت لازم را برای فعالیت مداحان زینبیه اعظم دارند.

موسوی از برگزاری جلسات هماهنگی با نیروی انتظامی برای کمک به نظم حرکت دسته عزاداری در روز 11 محرم خبر داد و افزود: این هماهنگی با صدا و سیما هم برای پخش زنده انجام شده است.

انتهای پیام/73004/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول