اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت خبر داد

اعزام 200 مبلغ در ایام محرم به نقاط مختلف جیرفت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: برای ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم و صفر در سال جاری درخواست 200 مبلغ برای شهرستان جیرفت را داده‌ایم.

اعزام 200 مبلغ در ایام محرم به نقاط مختلف جیرفت

حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: برای ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم و صفر در سال جاری درخواست 200 مبلغ برای شهرستان جیرفت را داده‌ایم.

وی افزود: با بیش از 200 هیئت مذهبی هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری آیین سوگواری انجام شده که در این زمینه هم جلسات آموزشی برای این هیئت‌ها برگزار و موارد لازم بیان شده است.

احمدیوسفی با بیان اینکه به طور مداوم بر فعالیت هیئت‌های مذهبی و مداحان شهرستان نظارت و با هرگونه تخلفی برخورد می‌شود، تصریح کرد: در دهه نخست ماه محرم حجت‌الاسلام اصغر عسکری در حسینه شهدای شهرستان جیرفت سخنرانی می‌کند.

وی با بیان اینکه در دهه ولایت 70 مبلغ به مساجد شهرستان جیرفت اعزام شدند، خاطرنشان کرد: دهه ولایت و امامت فرصت مناسبی برای تبیین واقعه غدیرخم و بحث ولایت است.

مجید خزایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان جیرفت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با آغاز ماه محرم ماه عزاداری امام حسین (ع) دانشگاه آزاد جیرفت رنگ و بوی عزا می‌گیرد.

وی افزود: در دهه نخست ماه محرم سال جاری برنامه سخنرانی همراه با عزاداری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد باقرالعلوم دانشگاه آزاد جیرفت برگزار می‌شود.

خزایی با بیان اینکه هر صبح نیز در محوطه دانشگاه زیارت عاشورا با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: فلسفه نهضت عاشورا زنده نگه‌داشتن، اسلام، ارزش‌های اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی خاطرنشان کرد: در ماه محرم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کارگاه‌های آموزشی و جلسات تخصصی با حضور اساتید دانشگاه با موضوع محرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول