اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع عزاداری در دهه محرم

رئیس روابط عمومی پالایشگاه جم با بیان اینکه پالایشگاه جم سیاه‌پوش شد از اجرای برنامه‌های متنوع عزاداری در دهه محرم در این پالایشگاه خبر داد.

اجرای برنامه‌های متنوع عزاداری در دهه محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، نعمت‌الله جمالی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: مردم شهرستان جم مردمانی مومن و معتقد هستند و همواره در مناسبت‌ها و مراسمات دینی حضوری پررنگ دارند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در مراسم عزاداری محرم فرصتی برای درک ارزش‌های اسلامی است و کارکنان پالایشگاه فجر جم به خوبی از این فرصت استفاده خواهند کرد.

جمالی افزود: پالایشگاه جم همانند سال‌های گذشته با دعوت از روحانیون برجسته، برنامه‌های سخنرانی خود را آغاز می‌کند و همه روزه همزمان با نماز ظهر و عصر در خدمت کارکنان خواهد بود.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم اضافه کرد: تمامی مراسم‌های سخنرانی بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه شرکت و شامگاه همان روز در نمازخانه کمپ فجر برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این ایام همچنین زیارت عاشورا در روزهای دوشنبه هر هفته تا پایان ماه صفر به همراه مداحی و مرثیه‌سرایی نیز در جمع باشکوه کارکنان این شرکت قرائت می‌شود.

جمالی تصریح کرد: این ماه، یادآور دلاورمردی‌های یاران با وفای اباعبدالله‌الحسین(ع)، فداکاری‌های زینب کبری(ع)، حضرت سجاد(ع)، و همه‌ اسرای کاروان امام حسین(ع)، است و امیدواریم که کارکنان پالایشگاه نهایت استفاده را از این دهه داشته باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا و در دهه اول محرم برنامه‌های گسترده‌ای نیز در مساجد شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم برگزار می‌شود و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز این برنامه‌ها با شور و حال خاصی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول