اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد

نظم‌بخشی هیئت‌های عزاداری با همکاری همیاران محرم در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: امسال با همکاری همیاران محرم هیئت‌های عزاداری مازندران انتظام می‌یابند.

نظم‌بخشی هیئت‌های عزاداری با همکاری همیاران محرم در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مسعود جعفری‌نسب بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی که در دفتر نماینده ولی فقیه در مرکز مازندران برگزار شد، در حوزه وظیفه خود که نظم بخشی اجتماعی است، اظهار داشت: تدابیر و تدارک لازم برای نظم بخش فضای دهه نخست محرم ‌در مازندران دیده شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از یگان‌های امدادی برای خدمات‌رسانی دهه نخست محرم در دستور کار قرار گرفت، افزود: نیروی انتظامی در حفظ شئونات مذهبی آمادگی خود را اعلام می‌کند.

این مسئول یادآور شد: نیروی انتظامی برای انجام کارهای فرهنگی و دینی در دهه عاشورا با استفاده از 800 نفر نیروی پشتیبان ساماندهی لازم را خواهد داشت.

جعفری نسب تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر فعالیتی است که چهره به چهره و به صورت مرحله‌ای از سوی دستگاه‌ متولی فرهنگی باید انجام شود.

وی با اعلام این خبر که بحث همیار محرم به صورت استانی اجرا می شود، بیان داشت: 100 هیئت مذهبی در ساری فعالیت دارند که نیروی انتظامی از هر هیئت چهار نفر را به عنوان همیار برای نظام بخشی مراسم عزاداری به نیروی انتظامی معرفی و به عنوان همکار خدمات رسانی می کند.

فرمانده انتظامی مازندران ضمن پیشنهاد به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی مازندران، اظهار داشت: در حفظ شئونات مذهبی ستادی زیر نظر تبلیغات اسلامی  تشکیل شود و برای انجام وظیفه هر دستگاه به صورت تخصصی خدمات لازم را ارائه دهد.

انتهای پیام/86006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول