اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی حسینیه اعظم

نهمین همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان برگزار می‌شود

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان از برگزاری نهمین همایش شیرخوارگان حسینی به میزبانی حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

نهمین همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان برگزار می‌شود

داوود خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نهمین همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با روز جمعه 17 آبان ماه سال‌جاری در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان از ساعت 8:30 صبح روز جمعه آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام سرابی به سخنرانی می‌پردازد.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان زنجان با بیان اینکه اصغر گنج‌خانلو، شبیری و حسینی نیز مداحان همایش مذکور در سال‌جاری هستند، اضافه کرد: همزمان با سراسر کشور در حسینیه اعظم زنجان نیز نذرنامه قرائت خواهد شد.

خدایی یادآور شد: با توجه به اینکه قرائت نذرنامه به صورت زنده از طریق رادیو جوان پخش می‌شود، شرکت‌کنندگان در همایش شیرخوارگان حسینی زنجان نیز از این طریق در محل حسینیه اعظم نذرنامه را قرائت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: به (کودکان) شرکت‌کنندگان در نهمین همایش شیرخوارگان حسینی زنجان لباس متحدالشکل با سربند «یا صاحب‌الزمان» اعطا می‌شود.

وی تاکید داشت: در مجموع در سال‌جاری حدود 2 هزار و 500 دست لباس ویژه همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان بسته‌بندی شده است.

انتهای پیام/73006/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول