اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی:

فقر فرهنگی در عزاداری سالار شهیدان وجود دارد

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی به فقر فرهنگی جامعه در ارتباط با عزاداری سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: ما با دیدگاه اشتباهی که در مورد ائمه اطهار داریم، تصور می‌کنیم آن‌ها برای شفا دادن بیماران و شفاعت ما در روز قیامت هستند.

فقر فرهنگی در عزاداری سالار شهیدان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی برزگر صبح امروز در مراسم اعلان عزای حضرت اباعبدالله که در محوطه استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: اگر کسی خود را با اخلاص در معرض نسیم حسینی قرار دهد، به ویژه کسانی که در زندگی خود گرفتاری و مشکل دارند و در حال ناامیدی هستند، درهای امید به رویش باز شده و با اتفاقات مبارک و حسنه‌ای در زندگی خود روبه‌رو خواهد شد.

برزگر تحقق آرزوها را با توسل به دامن حضرت رقیه و حضرت علی اصغر ممکن دانست و اذعان داشت: آرزوی بزرگ تمام بشریت ظهور حضرت ولی عصر (عج) در ارتباط با سیدالشهدا و بهره‌مندی از آن است.

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی افزود: سیدالشهدا و ائمه اطهار تنها برای شفا دادن بیماران، شب اول قبر و شفاعت بندگان نیستند.

وی ادامه داد: قرآن کریم می‌فرماید: « سیدالشهدا و ائمه اطهار آمده‌اند که شما را احیا کنند و شما را به زندگی واقعی برگردانند».

برزگر به فقر فرهنگی جامعه در ارتباط با عزاداری سید و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: ما با دیدگاه اشتباهی که در مورد ائمه اطهار داریم، تصور می‌کنیم آن‌ها برای شفا دادن بیماران و شفاعت ما در روز قیامت هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امام حسین (ع) را در تمام شئونات زندگی خود وارد نکرده باشیم و تا قیامت هم فریاد حسین حسین سر دهیم، فایده‌ای ندارد.

برزگر به تبیین نقش اخلاق حسینی در سبک زندگی اشاره کرد و گفت: این برنامه در دهه اول محرم در مسجد قبا ارومیه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ما باید هر روز با رفتار خود عاشورا را تولید کنیم و در ارتباط با شناخت کربلا و امام حسین (ع) گام برداریم.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول