اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

13 آبان تبلور آزادگی ملت ایران است

اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان آورده است: سیزدهم آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.

13 آبان تبلور آزادگی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت 13 آبان، آورده است: سیزدهم آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.

این بیانیه می‎افزاید: دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای افکند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین در آغازین سال‌های حاکمیت جمهوری اسلامی همان پیر فرزانه بود که حرکت هوشمندانه دانشجویان مسلمان را در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای مستکبر، تایید فرموده و آن را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب بهمن 57 دانست.

این بیانیه می‎افزاید: جنبش دانشجویان پیرو خط امام باعث شد صدای آزادیخواهی و استکبارستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد و این چنین بود که سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

اداره کل تبلیغات اسلامی علاوه بر گرامیداشت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که مصداق کامل و بارز آن در دنیای امروز، دولت آمریکاست، بر لزوم وحدت ملت‌های اسلامی بویژه ملت مسلمان ایران در برابر دسیسه‌های استکبار تاکید می‌ورزد.

انتهای پیام/68001/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول