اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان مطرح کرد

13 آبان روز اسارت همه قدرت‌های خودکامه است/آمادگی دانش‌آموزان دشتستان برای شرکت در راهپیمایی

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با بیان اینکه 13 آبان ماه روز اسارت همه قدرت‌های خودکامه است از آمادگی دانش‌آموزان دشتستان برای شرکت در راهپیمایی خبر داد.

13 آبان روز اسارت همه قدرت‌های خودکامه است/آمادگی دانش‌آموزان دشتستان برای شرکت در راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه تجلی استکبار ستیزی پیروان مکتب ولایت در میعادگاه آزاد اندیشان عدالت‌طلب در تحقق وعده الهی و یادآور اوج شجاعت و عزت‌طلبی ملت بزرگ ایران در شب سیاه ظلمت و طاغوت است.

وی با اشاره به ویژگی‌های استکبارستیزی ملت مسلمان ایران افزود: تاریخ مبارزات ملت بزرگ ایران همواره برای فرزندان این مرز و بوم افتخارآمیز و برای جهانیان تحسین‌برانگیز بوده است.

این مسئول با بیان اینکه روزها و سال‌ها به خودی خود تنها بخشی از ظرف زمان هستند خاطرنشان کرد: برخی روزها به اعتبار حوادثی که در برمی‌گیرند فراتر از زمان در یادها ماندگار خواهند ماند.

اسدی ابراز داشت: بدون تردید 13 آبانماه  یادآور روزی است که دانش‌آموزان قهرمان با سفیر سرخ گلوله‌ها، تکبیر گفتند و در میان آتش دژخیمان پهلوی حماسه آفریدند و در واقع 13 آبان، روز اسارت همه قدرت‌های خودکامه و روز شکستن بت بزرگ استکبار است.

وی بیان کرد: 13 آبان ماه در واقع روزی است که دانشجویانی آگاه و انقلابی با پیروی از رهبر فرزانه خویش خمینی کبیر(ره) انقلاب دوم را رقم زدند و به خلق لحظات و صحنه‌هایی نشستند که در همیشه تاریخ چون لوح زرین به ثبت رسیده است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: 13 آبان انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود که امواج توفنده آن دیوار ظلم و بی عدالتی حاکم بر جهان را به لرزه درآورد.

اسدی با اشاره به آمادگی فرهنگیان و دانش‌آموزان دشتستان برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان دشتستان به‌عنوان بخشی از بدنه فعال و با نشاط جریان علم و فرهنگ جامعه اسلامی ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و دعوت از آحاد مردم برای حضور هرچه پرشورتر در این راهپیمایی عظیم این روز تاریخی، بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری به مستکبران و سلطه‌طلبان جهان اعلام می‌کنند که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی، ایستادگی، مقاومت، عزت‌مداری و سلطه‌ناپذیری و جهد و کوشش علمی و فرهنگی را سرلوحه خود قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان بسیجی و ولایت‌مدار همچنان نوک پیکان استکبار ستیزی و استبداد ستیزی را به سمت آمریکا و ایادی آن به‌عنوان نماد استکبار و استبداد نشانه خواهد رفت که بدون تردید این اقدام ادامه راه مقدس شهدا و امام شهدا(ره) خواهد بود.

انتهای پیام/2452/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول