اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

فریاد‌های ضد سلطه در راهپیمایی 13 آبان رساتر از هر زمانی سر داده می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: فریاد تنفر از سلطه‌جویی رساتر از هر زمان دیگری در راهپیمایی 13 آبان امسال سر داده خواهد شد.

فریاد‌های ضد سلطه در راهپیمایی 13 آبان رساتر از هر زمانی سر داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری عصر امروز در نشستی پیرامون روز 13 آبان، شعار مرگ بر آمریکا از سوی ملت ایران را شعار تنفر از سلطه جویی و استعمار دانست و گفت: این فریاد رساتر از هر زمان دیگری در راهپیمایی 13 آبان امسال سر داده خواهد شد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه راهپیمایی 13 آبان امسال، عنوان کرد: فریاد عزت طلبی ملت ایران بیش از 34 سال است که هر هجمه‌ای را به ایران اسلامی خنثی ساخته است و بدون شک حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال انتقال دهنده پیام واقعی ملت ایران به سران کشورهای غربی است که بدانند حرف دل هر ایرانی چیست و بر مبنای چه واقعیتی سر داده می‌شود.

جباری گفت: در طول 34 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، هر روز فتنه‌ای و دسیسه‌ای را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی برآمده از اراده ملت ایران طراحی و به اجرا گذارده‌اند و اکنون که با گذشت همه این خیانت‌ها و ظلم‌ها فهمیده‌اند که قادر به ضربه زدن به نظام اسلامی نیستند رو به مذاکره آورده‌اند.

وی افزود: 13 آبان امسال یکی از مردمی‌ترین روزهای مبارزه با استکبار خواهد بود چرا که آنها در سیاست‌های مزدورانه‌شان نشان دادند که ذره‌ای به اصول و قواعد بین المللی پایبند نیستند و درست در زمانی که از مذاکره و حل مشکلات سخن می‌گویند، گزینه حمله را روی میز قرار می‌دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ملت ایران هرگز زیر بار حرف زور نرفته و نمی‌رود و اگر غربی‌ها گمان می‌کنند که می‌توانند با سیاست بازی و وعده‌های تو خالی، دانش هسته‌ای و دستاوردهای آن را از ملت ایران بگیرند، هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و سخت در اشتباه‌اند.

نماینده مردم غرب هرمزگان اظهار داشت: دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر ظلم و مقاومت بر سر منافع ملی، شیعه و سنی نمی‌شناسد و ملت ایران با وحدت و انسجام ویژه‌ای این روز را گرامی خواهند داشت و این پیام را به دشمنان خود مخابره خواهند کرد که عزت و استقلال خویش را به هیچ قیمتی معامله نخواهند کرد.

انتهای پیام/88001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول