اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان عنوان کردند

ابراز نفرت مردم گیلان از آمریکا در راهپیمایی 13 آبان

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور بیانیه‌ای مشترک عنوان کردند: مردم گیلان فردا در صفوف به‌هم فشرده انزجار خود را از تمام مستکبران به‌ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها ابراز می‌کنند.

ابراز نفرت مردم گیلان از آمریکا در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و محمدعلی نجفی با صدور بیانیه‌ای مشترک به مناسبت 13 آبان عنوان کردند: سیزدهم آبان ماه هر سال یادآور سه واقعه مهم در تاریخ مبارزات ملت حق‌طلب ایران علیه ظلم و ستم داخلی و خارجی با رهبری معمار کبیر انقلاب است.

این بیانیه می‌افزاید: بدون تردید واقعه تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343 و به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در امور ایران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 که با وجه استکبارستیزی در سال‌های متفاوت به وقوع پیوست به جهانیان آموخت که ایرانیان غیور با پیروزی از مکتب عاشورا ملتی حق‌طلب و عزت‌مند هستند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: روزهای سرنوشت‌سازی که مردم کشورمان به منظور حفظ عزت و آزادگی خود هرگز از یاد نمی‌برند و بدون تردید دستاوردها و تجارب وحدت و یکپارچگی ملت ولایت‌مدار ایران در مبارزه با استکبار جهانی که با تبعیت از فرامین امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان به دست آمده به عنوان گنجینه‌های ارزشمند ضامن بقای استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رشت و استاندار گیلان در ادامه بیانیه خود آورده‌اند: اینجانبان ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز دعوت می‌کنیم تا مانند سال‌های گذشته در صفوف به‌هم فشرده در تظاهرات 13 آبان حضور حماسی و هوشمندانه داشته باشند و انزجار خود را از تمام مستکبران به‌ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها ابراز کنند.

انتهای پیام/2300/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول