اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

لقب لانه جاسوسی درخور سفارت‌های آمریکاست / 13 آبان پیامی روشن برای نفی سلطه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تاریخ نشان داد که سفارت آمریکا در کشورهای مختلف جهان لانه جاسوسی است، گفت: برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان پیامی روشن برای نفی سلطه است.

لقب لانه جاسوسی درخور سفارت‌های آمریکاست / 13 آبان پیامی روشن برای نفی سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری عصر امروز در نشستی در خصوص روز 13 آبان، اظهار داشت: رفتارهای مستبدانه و حمایت از تروریست‌ها و انبوه ستیزه‌گری‌های غرب با ملت ایران به رهبری آمریکایی‌ها صورت گرفته است و روز 13 آبان روز فریاد ملت ایران در بیان حقانیت خویش و اعلام نفرت از رفتارهای آمریکایی‌ها در قبال ایران اسلامی است.

وی افزود: سیر تحولات تاریخی رخ داده در طول چند دهه اخیر در جهان، به خوبی ماهیت سران کاخ سفید را مشخص ساخته است و فریادی که ملت ایران بیش از سه دهه قبل در محکومیت اقدامات جاسوسی آمریکایی‌ها برآوردند اکنون در جهان به اثبات رسیده است و ملت‌ها از اقدامات سیاه‌کارانه غربی‌ها به خشم آمده‌اند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی‌آباد در مجلس نهم بیان کرد: 13 آبان فریاد خشم ملت ایران از اقدامات متجاوزانه آمریکایی‌ها در قبل و بعد از انقلاب اسلامی است و برگزاری باشکوه این روز می‌تواند زمینه‌سازی برای توفیق سیاست خارجی کشورمان در بیان خواست عمومی ملت ایران با جهانیان باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت و اقتدار امروز ملت ایران در منطقه و جهان به واسطه مقاومت و استقلال‌طلبی و خودباوری در عرصه‌های مختلف است و باید در عین حال که در عرصه‌های جهانی به دنبال جلوگیری از مانع‌تراشی طرف‌های غربی بود، مدیریت منابع و ظرفیت‌های داخلی را هوشمندانه‌تر و منسجم‌تر صورت داد تا بتوان از حجم مشکلات جامعه کاست.

آشوری برگزاری راهپیمایی 13 آبان در سراسر کشور و زنده نگه داشتن روز مبارزه با استکبار را پیام روشنی از سوی ملت ایران به ابرقدرت‌های جهان در نفی سلطه عنوان کرد و گفت: مقاومت در برابر زورگویی و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی بخشی از هویت وجودی ملت ایران است که نسل به نسل میان آحاد ملت ایران منتقل شده و تا ابد نیز جریان خواهد داشت.

انتهای پیام/2310/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول