اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند:

13 آبان روز مرگ بر آمریکاست / مبارزه با استکبار جهانی تمامی ندارد

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: 13 آبان، روز مرگ بر آمریکا بوده و هست و مبارزه با استکبار جهانی همواره ادامه خواهد داشت.

13 آبان روز مرگ بر آمریکاست / مبارزه با استکبار جهانی تمامی ندارد

داوود طایفه‌‏خانی یکشنبه شب در حاشیه نخستین یادواره سردار شهید احمد کاظمی و 14 شهید شهرک مهک گیلاوند دماوند در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرک که با حضور دریادار دوم پاسدار حمید اباذری، جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد، در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه مبارزه با استکبار جهانی پیروز شد و با این روحیه تداوم خواهد یافت.

وی شبهه‏‌های موجود در جامعه برای حذف یا کم‏رنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا را رد کرد و افزود: باید مثل همیشه هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم؛ چرا که امروز دلیلی برای عقب‏‌نشینی نمی‏‌بینیم.

آمریکا در مذاکرات هم نیت سوء دارد

فرمانده سپاه شهرستان دماوند در خصوص مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با آمریکا نیز گفت: همه ما پیرو رهبری بوده و حامی دولت در این مرحله هستیم، اما می‏‌دانیم که آمریکا نیت سوء دارد.

طایفه‌‏خانی اضافه کرد: اگر ما بنا به خواسته آمریکا یک قدم جلو برویم، ‌او یک قدم دیگر از ما می‌‏خواهد و همین طور همه نیات شوم خود را اعمال خواهد کرد.

وی شهدا را الگوی همیشگی تاریخ خواند و عنوان کرد: شهدای بزرگوار حق زیادی بر گردن ما دارند و درس‌‏های مهمی به ما دادند که باید به آنها عمل کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند ادامه داد: ایستادگی و مقاومت مقابل دشمن،‌ چگونه پیروی کردن از امام و وفا به رهبری، ایثار و از جان گذشتگی در راه کشور و دین درس‌‏هایی است که شهدا در دانشگاه جنگ به ما آموختند.

لزوم ترویج و گسترش فرهنگ ناب شهدا

طایفه‌‏خانی ادامه داد: تنها نقشی که می‏‌توانیم مقابل فداکاری و ایثار شهدا ایفا کنیم، ترویج و گسترش فرهنگ ناب شهداست.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند فرهنگ ناب شهدا را همان فرهنگ اسلام برشمرد که باید در عرصه‏‌های مختلف، در زندگی اسلامی امروز در جامعه نهادینه شود.

وی به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری یادواره‏‌های شهدا یکی از راه‏‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران است.

انتهای پیام/2568/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول