اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار ایلام با صدور بیانیه مشترکی

13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام با صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند: 13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است.

13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بیانیه مشترک آیت الله محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمدرضا مروارید استاندار ایلام به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است: 13 آبان ماه روز بزرگ پیروزی برای ملت ایران و ندامت و یأس برای آنانی است که با همه اقدامات نتوانستند کوچک‌ترین خدشه‌ای در مسیر انقلاب بزرگ مردم ایران ایجاد کنند.

این بیانیه می‌افزاید: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حوادثی بود که هر یک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا تأثیر گذار بود.

این بیانیه خاطر نشان می‌کند: 13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است که توانست در اقصی نقاط جهان با وجود نقشه‌های شوم دشمنان تأثیر گذار شود.

این بیانیه ادامه می‌دهد: 13 آبان امسال در شرایطی برگزار خواهد شد که ایران اسلامی با اقتدار همزمان با مذاکرات مورد حمایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری همچنان به آرمان‌های خود در مسیر استکبارستیزی و عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی ادامه می‌دهد.

این بیانیه اضافه می‌کند: بدین وسیله ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و دعوت از اقشار مختلف مردم، همگام با مردم شهیدپرور استان ایلام بیش از گذشته به جهانیان ثابت خواهیم کرد که انقلاب اسلامی مردم ایران در مسیر اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت زعامت رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید پوینده و بالنده در راستای اهداف بلندش پیش می‌رود.

انشاءالله

محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و محمدرضا مروارید استاندار ایلام به طور مشترک این بیانیه را صادر کردند.

انتهای پیام/2246/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول