اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

13 آبان برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت سربلند ایران اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز در خاطرات و نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت سربلند ایران اسلامی است.

13 آبان برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت سربلند ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این بیانیه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آمده است سیزدهم آبان، سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، در سال1343 به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی در پی مخالفت با لایحه استعماری کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین جهان غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

سیزدهم آبان، سالروز بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان در تظاهرات اعتراض‌آمیز ضد استکباری است که این قیام توسط رژیم منحوس طاغوت در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران در سال 1357، وحشیانه‌ترین شکل ممکن به خاک و خون کشیده شد.

سیزدهم آبان، سالروز تسخیر و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 و یادآور حماسه شهدای دانشجو و فاتحان لانه جاسوسی است که معمار کبیر انقلاب، آنرا انقلاب دوم و با اهمیت‌تر از انقلاب نخست نامید.

سیزدهم آبان تجلی سه رخداد بزرگی است که وجه مشترک همه آنها، ویژگی استکبارستیزی، استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت مبارز، مقاوم و ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

اگر چه سال‌ها از آن روزهای تاریخی که هر یک نقش درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی داشت می‌گذرد اما آن ایام در زمره ایام الهی است که هیچگاه فراموش نخواهد گردید و پیوسته الهام بخش نسل جوان و یادآور رهبری الهی و بی‌نظیر امام بزرگوار و مجاهدت‌های سرنوشت ‌ساز جوانان غیور ایران اسلامی خواهد ماند.

شکست‌های تلخ و پی در پی شیطان بزرگ، در بیش از سه دهه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولتمردان و سردمداران غرب نسبت به ناکارآمدی و درماندگی نقشه‌ها و ترفندهای شوم، فتنه‌ها و آشوب‌های شیطانی نظام سلطه، نشان از اقتدار، رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم‌انداز پیش روی خود در سایه تدابیر و هوشمندی ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید داشته است.

مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت‌امام‌(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آموخته و طی سالهای اخیر با الهام پذیری و الگوبرداری از انقلاب عظیم‌الشأن اسلامی ایران، ندای بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز شده و ثمرات ارزشمندی را در پی داشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان از اقشار مردم شریف و انقلابی استان مرکزی، به ویژه نسل بالنده و آینده ‌ساز جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب گرانقدر، جهت حضور پرشور و گسترده در راهپیمائی‌ها و تجمعات بزرگ یوم‌الله 13 آبان و نمایش تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دعوت به عمل می‌آورد.

تجمع بزرگ یوم‌الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور، با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه شهر اراک، از ساعت 9:30  فردا در محل مصلای بیت‌المقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول