اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن خبر داد

حضور با صلابت مردم فومن در راهپیمایی 13 آبان

فرماندار فومن گفت: مراسم راهپیمایی یوم‌الله فردا، 13 آبان ماه همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 9 صبح از مقابل فرمانداری فومن با حضور گسترده و با صلابت مردم این شهرستان آغاز می‌شود.

حضور با صلابت مردم فومن در راهپیمایی 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اسماعیل قربان‌زاده عصر امروز در جمع مردم این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان اظهار کرد: از مدت‌ها پیش ستاد گرامیداشت 13 آبان در فومن تشکیل شد و فعالیت‌های تبلیغاتی و میدانی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی صورت گرفت.

وی افزود: مراسم راهپیمایی فردا 13 آبان همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 9 صبح از مقابل فرمانداری فومن آغاز شده و به طرف میدان شهر ختم می‌شود.

فرماندار فومن سه واقعه مهم در 13 آبان را ماندگارترین خاطرات انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: تبعید حضرت امام (ره)، تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی و دانش‌آموز از جمله وقایع این روز است.

وی با دعوت از تمام اقشار مردم فومن به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان، خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان امروز مقام معظم رهبری و تذکرات بسیار مهم ایشان درباره دشمنی‌های آمریکا باید با صلابت و قدرت بیشتری در این راهپیمایی حضور داشته باشیم.

قربانزاده انقلاب اسلامی ایران را دارای رشد و پویایی خواند و گفت: به دلیل حاکم بودن دستورات اسلام در این نظام و رهبری مقام معظم رهبری، دعاها و دل‌های پاک افراد مومن و مسلمان ایران قطعاً دعاهای حضرت ولیعصر (عج) نیز حافظ و پشتیبان این انقلاب بوده و هیچ گزندی به آن نمی‌رسد.

وی آمریکا را حامی اصلی تروریست در منطقه نامید و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند اما چشم خود را روی جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه بسته و خود نیز عامل این جنایات در سوریه و عراق و دیگر کشورهای اسلامی هستند.

انتهای پیام/84001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول