اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین تأکید کرد

استفاده از ظرفیت آستان قدس رضوی برای ساماندهی بقعه امامزاده حسین (ع) قزوین

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: به منظور ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) نیازمند اعتبارات جدید است که ضمن بهره‌مندی از اعتبارات استانی استفاده از ظرفیت آستان قدس رضوی نیز مورد تأکید است.

استفاده از ظرفیت آستان قدس رضوی برای ساماندهی بقعه امامزاده حسین (ع) قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در جلسه ساماندهی بقاع متبرکه شهر قزوین اظهار داشت: به منظور ساماندهی بقاع متبرکه شهر قزوین اولویت‌بندی‌هایی صورت گرفته که ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) در اولویت نخست قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور ساماندهی این ‏ بقعه متبرکه نیازمند اعتبارات جدید است که ضمن بهره‌مندی از اعتبارات استانی استفاده از ظرفیت آستان قدس رضوی نیز مورد تأکید است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان قزوین و کمک این کمیسیون به بقاع متبرکه استان بیان کرد: از ظرفیت کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز برای ساماندهی این آستان مقدس استفاده می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: باید با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم اجرای طرح جامع امامزاده حسین (ع) را به جلو سوق دهیم.

وی اضافه کرد: اولویت‌های ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) باید شناسایی و براساس اولویت در راستای ساماندهی آنها گام برداریم.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به منازل مسکونی اطراف حرم حسین بن علی بن موسی‌الرضا (ع) عنوان کرد: این منازل مسکونی مشکلاتی را برای این حرم مقدس و همچنین این حرم مشکلاتی را برای ساکنان این منازل ایجاد کرده است. با یک اهتمام ویژه می‌توان به منظور رفع مشکلات این حرم و ساماندهی آنها گام برداشت و حرکت کرد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول