اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام تولیت آستان مقدس حسینی:

آستان قدس رضوی مایه افتخار جهان اسلام و تشیع است

قائم مقام تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) گفت: آستان قدس رضوی مایه افتخار جهان اسلام به ویژه تشیع است.

آستان قدس رضوی مایه افتخار جهان اسلام و تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، دکتر طلال با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی، خدماتی و رفاهی که این آستان مقدس برای زائران حضرت رضا(ع) تدارک دیده، بسیار هدفمند و منسجم برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی به تمامی نیازهای زائران توجه ویژه‌ای داشته، افزود: سطح ارائه خدمات و تسهیلات در این مرکز دینی بسیار مطلوب است.

به گفته این عضو هیئت امناء آستان قدس حسینی، آستان قدس رضوی بهترین و جامع‌ترین الگو برای دیگر اماکن مذهبی به ویژه آستان‌های مقدس حضرت معصومین(ع) در عتبات عالیات عراق است.

طلال در ادامه با اشاره به حضور کثیر زائران در تمامی ساعات شبانه‌روز در حرم مطهر رضوی عنوان کرد: ایرانیان از گذشته تاکنون در عرصه ترویج و گسترش معارف اسلام ناب محمدی و سیره اهل بیت(ع) پیشگام بوده‌اند.

به گفته وی برای اثربخشی بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باید از ابزارهای نوین و روش‌های تبلیغ و اطلاع‌رسانی مانند فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای بهره گرفت تا معارف و اندیشه‌های اصیل اسلام و آموزه‌های ائمه‌اطهار(ع) را به جهان منتقل کنیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس حسینی عنوان کرد: خدمت رسانی و تکریم زائران، اولویت اساسی این آستان مقدس است و این آستان خدمات مختلف رفاهی، فرهنگی و دینی را برای عموم زائران عراقی و غیرایرانی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2202/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول