اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ورزشی و مردم صورت گرفت

استقبال از کاراته‌کای جوان قزوینی

بهمن عسگری کاراته‌کای شایسته قزوینی پس از قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ کاراته کشور قطر در بدو ورود خود به قزوین مورد استقبال مسئولان و دوستداران ورزش استان قرار گرفت.

استقبال از کاراته‌کای جوان قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بهمن عسگری یکی از بهترین و پر مدال آورترین ورزشکاران حال حاضر تاریخ ورزش کاراته استان، که هفته گذشته در جریان رقابت‌های کاراته جایزه بزرگ کشور قطر موفق شده بود عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد در حالی در جلوی درب محل اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین مورد استقبال قرار گرفت که محسن حق‌شناس مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، محمد صادق بابایی به همراه حمیدرضا داوری رئیس و دبیر هیئت کاراته استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولان و دوستداران ورزش استان قزوین هم حضور داشتند.

محسن حق‌شناس مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم با اشاره به مدال ارزشمند طلای عسگری در رقابت‌های جایزه برگ کشور قطر اظهار کرد: بدون شک این ورزشکار یکی از بهترین کاراته‌کاهای حال حاضر کشورمان است که با وجود اینکه در اوایل سن و سال جوانی خود به سر می‌برد، به خوبی توانسته است موفقیت‌های بیشماری را در ویترین افتخارات ورزشی خود به ثبت برساند.

وی با اشاره به توانایی‌های عسگری در میادین مسابقات بین‌المللی و برون مرزی عنوان کرد: این کاراته‌کای ارزنده استان به طور حتم یکی از بخت‌های مسلم حضور در ترکیب نهایی تیم ملی کاراته کشورمان خواهد بود تا تیم ملی را برای شرکت در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که ماه آینده در کشور امارات برگزار می‌شود، همراهی کند.

حق‌شناس تصریح کرد: عسگری با توجه به اینکه عناوین ارزشمندی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده، حالا به یکی از ورزشکارانی تبدیل شده است که برای تیم ملی یک مهره قابل اتکا محسوب می‌شود و یقینا کادر فنی و مربیان تیم ملی کاراته کشورمان هم روی توانایی‌های این چهره مطرح کاراته استان حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

وی عنوان کرد: این کاراته‌کای شایسته در این رقابت‌ها موفق شد رقیبانی از کشورهای مراکش، الجزایر، عربستان و دو نماینده از کشورمان از جمله سعید حسنی‌پور رقیب اصلی خود را که عناوین ارزشمندی همچون قهرمانی جوانان و امیدهای جهان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است را در دیدار نهایی با نتیجه سنگین و مقتدرانه 10 بر 2 از پیش رو بردارد و برای این حریف خط و نشان سختی بکشد.

حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین هم در این مراسم با اشاره به افتخارآفرینی‌های عسگری، به خبرنگار فارس گفت: بدون شک و با توجه به اینکه تنها کمتر از دو ماه دیگر به آغاز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در کشور امارات زمان باقی مانده است، کادر فنی تیم ملی روی نتیجه این رقابت‌ها برای ملی‌پوش شدن نهایی بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده بود که خوشبختانه عسگری به خوبی توانست آمادگی روحی و روانی و قدرت تکنیکی خود را در حضور مربیان تیم ملی به معرض نمایش بگذارد و اگر اتفاق خاصی صورت نگیرد از همین الان می‌توان با صراحت اعلام کرد که عسگری می‌تواند یکی از ملی‌پوشان حاضر تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول