اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی خبر داد

اختصاص 15 درصد تولیدات نان قدس رضوی به تغذیه رایگان مدارس

مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی از اختصاص 15 درصدی تولیدات این شرکت به تغذیه رایگان مدارس کشور خبر داد.

اختصاص 15 درصد تولیدات نان قدس رضوی به تغذیه رایگان مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حسن قاسمیان‌مقدم اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت کودکان، نوجوانان و جوانان به عنوان نسل‌های آینده کشور و در جهت فراهم آوردن بستر مناسب برای تغذیه سالم و مغذی، این شرکت با وزارت آموزش و پرورش در طرح تغذیه رایگان دانش‌آموزان همکاری دارد به گونه‌ای که حدود 10 تا 15 درصد از کل تولیدات این شرکت به بحث تغذیه رایگان مدارس اختصاص می‌یابد.

وی بیان داشت: در این طرح از انواع تولیدات این شرکت شامل نان، کیک، کلوچه، بیسکوئیت، ویفر و ... استفاده می‌شود و سعی شده با غنی‌سازی آرد مصرفی و افزودن انواع ریزمغزی‌ها، محصولاتی سالم و مقوی برای استفاده دانش‌آموزان مدارس کشور تامین و ارائه شود.

مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی تاکید کرد: آنچه که در تغذیه افراد و به خصوص کودکان، دانش‌آموزان و نوجوانان مهم است، سالم، بهداشتی و مغذی بودن محصولات تولیدی است که از نظر تامین کالری مورد نیاز بدن، بتواند مفید و ثمر بخش باشد.

قاسمیان‌مقدم تصریح کرد: گروه سنی یادشده با توجه به فعالیت بدنی که در ساعات تحصیل در مدارس انجام می‌دهند، نیازمند استفاده از مواد غذایی سالم و مغذی حاوی عناصر غذایی لازم برای تامین انرژی و کالری هستند و در این میان ترویج استفاده از این گونه محصولات در میان وعده‌های غذایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در پایان اشاره کرد: همکاری این شرکت با وزارت آموزش و پرورش در طرح تغذیه رایگان مدارس در طول سال تحصیلی، از آبان ماه شروع می‌شود و تا اسفند ماه ادامه دارد و انتظار این است که با توجه به اهمیت تغذیه سالم دانش‌آموزان با تعامل سازنده بین مسئولان ذیربط، اینگونه همکاری‌ها در سطح کشور گسترش یابد.

انتهای پیام/2202/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول