اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوان بسکتبالیست ماکارونی جهان قزوین آماده رویارویی با حریفان

فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می‌شود که بانوان بسکتبالیست ماکارونی جهان قزوین خود را آماده رویارویی با حریفان می‌کنند.

بانوان بسکتبالیست ماکارونی جهان قزوین آماده رویارویی با حریفان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در حالی تا چند روز آینده رقابت‌های خود را در این فصل از مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور پیگیری می‌کند که بدون شک این تیم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌رود.

پس از چند بار تعویق زمان آغاز سوپر لیگ بسکتبال بانوان به دلیل نبودن حامی و اعلام آمادگی تیم‌ها، سرانجام قرار شده است این مسابقات با حضور 19 تیم از 16 آبان ماه سال جاری استارت بخورد تا بانوان بسکتبالیست کشورمان در یک فصل پر افت و خیز دیگر به مصاف یکدیگر بروند.

اما با قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون بسکتبال کشورمان تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های آرارات تهران، هیئت بسکتبال فارس، هواپیمایی معراج کرمانشاه و گاز تهران هم گروه شده‌اند، تیم‌هایی که در میان آنان فقط آرارات یک تیم ریشه‌دار و قدیمی محسوب می‌شود.

با توجه به گرو‌ه‌‌بندی تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم برای انجام دادن بازی‌های مقدماتی خود کار چندان سختی را پیش رو ندارند و از همین حالا اگر می‌خواهند جام قهرمانی را بالای سر ببرند باید به فکر دیدارهای مراحل بالاتر خود باشند.

اما بدون شک تیم دانشگاه آزاد جدی‌ترین رقیب تیم بسکتبال ماکارونی جهان در فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیمی که فصل گذشته در آخرین لحظات و به نوعی در دیدار نهایی موفق شد از سد بانوان بسکتبالیست استان عبور کند و قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد قزوین درست در گروه مقابل تیم ماکارونی جهان قزوین با تیم‌های رشد دانه گرگان، رونای تهران، وحدت آریا و شهرداری بندرعباس هم گروه شده است و بدون شک بازیکنان این تیم هم برای قهرمانی از انگیزه‌های بالایی برخوردارند.

تیم‌های کوشای تهران، حاجیونی بوشهر، شهید سلطانی کرج، کیای تهران، طائرپور تهران، تیام تهران، برج پولادین مشهد، ذوب‌آهن و داروخانه دکتر رستمی شیراز هم از جمله تیم‌هایی هستند که در فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده‌اند تا بخت خود را برای رقابت با تیم‌های قدرتمند محک بزنند.

اما افسانه حسن‌نایبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیمش در نخستین دیدار مرحله مقدماتی فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور باید به مصاف تیم شرکت گاز تهران برود، اظهار داشت: این دیدار 17 آبان ماه سال جاری به میزبانی باشگاه آرارات در تهران برگزار می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان قزوین با اشاره به اینکه تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در فصل جاری کار سختی را پیش رو دارد، بیان کرد: گرچه رقابت با رقیبان سخت و دشوار است، اما با همه وجود تلاش خود را به کار خواهیم بست تا دومین قهرمانی خود را در این مسابقات به ارمغان آوریم.

حسن‌نایبی با اشاره به اینکه بازیکنان تیمش برای کسب عنوان قهرمانی فصل جدید مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: عزم جدی ما کسب دوباره تکرار قهرمانی است و در این راه تمام هوش و حواس خود را برای کسب این عنوان ارزشمند به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/77004/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول