اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

بی‌مهری مسئولان نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی مردم به همراه ندارد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولان استانی نسبت به جنوب استان موجب بی‌اعتمادی مردم این منطقه نسبت به مسئولان شده است.

بی‌مهری مسئولان نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی مردم به همراه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر روز در جریان بازدید از برخی روستاهای شهرستان کوثر اظهار داشت: مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در جنوب استان در همه زمینه‌ها از بی‌مهری مسئولان استانی در مضیقه هستند.

وی تصریح کرد: معضل راه روستاهای شهرستان کوثر و خلخال از جمله مسائل و مشکلاتی است که واقعاً مردم این منطقه را به تنگ آورده و موجب بی‌اعتمادی مردم به مسئولان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگو و دبیر مجمع نمایندگان اردبیل در ادامه خواستار رسیدگی هر چه سریعتر اداره کل راه و شهرسازی به معضل راه‌های روستایی شهرستان‌های مذکور شد.

جعفری‌بنه خلخال به تکمیل هر چه سریعتر پروژه سد گیوی اشاره کرد و ادامه داد: پروژه سد گیوی در طول فعالیت خود چندین بار بنا بر مشکلاتی راکد و غیر فعال بوده اما در این تعطیلی اخیری که پروژه به همراه داشت و خبر آن هم به رسانه‌ها کشیده شد، اینجانب همراه با استاندار اردبیل به دیدار وزیر نیرو رفته و برای فعالیت دوباره این سد دو میلیارد تومان اعتبار جذب کرده و بنا بر اختصاص اعتبار موجود، باز هم این پروژه به فعالیت خود ادامه داد و من به نوبه خود به مردم این دو شهرستان به صراحت بیان می‌کنم که از این به بعد پروژه سد گیوی تعطیل نمی‌شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد تکمیل پایاب سد گیوی بیان کرد: در مورد تکمیل پایاب سد گیوی با معاون وزیر نیرو ملاقات به عمل آورده و مقرر شد که این پروژه که 12 هکتار است جز پروژه‌های قابل افتتاح و پیگیری قرار بگیرد.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول