اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل انجمن حمایت از بیماران ام، اس استان زنجان:

مجوز احداث مرکز تخصصی ام، اس در زنجان اخذ شده است

مدیر کل انجمن حمایت از بیماران ام، اس استان زنجان با اشاره به دریافت زمین مورد نظر برای احداث مجتمع بزرگ تخصصی ام، اس زنجان گفت: این مجتمع پس از بهره‌برداری توان پاسخگویی به نیازهای بیماران ام، اس شمال‌غرب کشور را دارد.

مجوز احداث مرکز تخصصی ام، اس در زنجان اخذ شده است

احمد شکوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کنگره برگزار شده در اصفهان برای انجمن‌های حمایت از بیماران ام، اس استان زنجان اظهار داشت: بنا به درخواست کنگره گزارش عملکرد شش ماه نخست سال جار به کنگره ارائه شد.

وی از حضور انجمن‌های حمایت از بیماران ام، اس 24 استان در کنگره اصفهان خبر داد و افزود: انجمن زنجان هم را در این کنگره شرکت کرده بود که با توجه به نوع عملکرد به عنوان انجمن برتر انتخاب شد.

مدیر کل انجمن حمایت از بیماران ام، اس استان زنجان با اشاره به اخذ مجوز احداث مجتمع تخصصی ام، اس را در زنجان اضافه کرد: مجوز تاسیس این مجتمع از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اخذ شده است.

این فعال اجتماعی با اشاره به دریافت زمین مورد نظر برای احداث مجتمع بزرگ تخصصی ام، اس زنجان تصریح کرد: این مجتمع پس از بهره‌برداری توان پاسخگویی به نیازهای بیماران ام، اس شمال‌غرب کشور را دارد.

شکوریان به مشکل بودن روند اخذ مجوز احداث درمانگاه ام، اس اشاره و اضافه کرد: این مجوز با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

وی محل زمین در نظر گرفته شده برای احداث مجتمع بزرگ تخصصی ام، اس زنجان را روبه‌روی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین اعلام کرد و گفت: این زمین م مابین زمین‌های متعلق به انجمن حمایت از بیماران سرطانی و اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان قرار دارد

مدیر کل انجمن حمایت از بیماران ام، اس استان زنجان عنوان کرد: مجتمع تخصصی ام، اس زنجان در چهار طبقه احداث می‌شود که شامل درمانگاه تخصصی و توان بخشی، اداری و رفاهی برای بیماران طراحی شده است.

این مسئول از وجود 556 پرونده تحت حمایت در انجمن حمایت از بیماران ام، اس استان زنجان خبر داد و افزود: بیش از سه چهارم بیماران ام، اس خانم‌ها هستند.

شکوریان بیان داشت: بیماری ام، اس بیشتر قشر جوان را درگیر خود کرده و سن بیمارانی که اقدام به تشکیل پرونده داده‌اند بین 17 تا 40 سال است.

وی با بیا اینکه همه بیماران مبتلا به ام، اس عضو انجمن حمایت از بیماران ام، اس نیستند، ادامه داد: آمار این بیماران در سطح استان زنجان حدود یک هزار نفر تخمین زده شده است.

مدیر کل انجمن حمایت از بیماران ام، اس استان زنجان با اشاره به رایگان بودن برخی داروهای بیماران مبتلا به ام، اس متذکر شد: در مورد سایر داروها هم انجمن اغلب بیماران را حمایت می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه انجمن حمایت از بیماران ام، اس اقدام به حمایت‌های اجتماعی هم از بیماران می‌کند، اذعان داشت: این حمایت‌های شامل امور معیشتی هم می‌شود.

انتهای پیام/73004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول