اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت بر مواد آرایش و بهداشتی وزارت بهداشت تاکید کرد

لزوم تامین عدالت پزشکی

مدیرکل نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایش و بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر تامین عدالت پزشکی تاکید کرد.

لزوم تامین عدالت پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هدایت حسینی ظهر امروز در بیست و یکمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز، اظهار داشت: هم‌زمان با بیان چالش‌ها در زمینه‌های گوناگون از جمله در بحث صنایع غذایی، راهکار‌هایی نیز مشخص می‌شود.

وی افزود: ما بیش از حد نگران هستیم که این مناسب است، اما ترساندن مردم از سلامت جامعه می‌کاهد همچنین بحثی درباره بعضی مواد خوراکی از جمله برنج بیان می‌شود که این افراد، غیرمتخصص هستند و نیاز است که متخصصان به ارائه بحث در زمینه تغذیه و سلامت بپردازند.

حسینی بیان داشت: چشم‌انداز حوزه سلامت جمهوری اسلامی این است که در سال 1404 دارای مردمی سالم بوده و عادلانه‌ترین برنامه سلامت و پزشکی را داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: تامین عدالت در سلامت و دستیابی به جایگاه نخست منطقه در تکریم خدمت گیرنده در حوزه سلامت نیز از چشم‌انداز‌های مادر است.

مدیرکل نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایش و بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: شعار اصلی ما تاکید بر انسان سالم و سلامت همه‌جانبه از طریق یکپارچگی در امر سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، ارزشیابی، نظارت و تخصیص منابع همچنین ارتقای شاخص‌های سلامت هوا، امنیت غذا، محیط و بهداشت است.

وی همچنین بر اینکه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارکان مهم تامین سلامت صنعت غذایی در کشور است، تاکید کرد.

در ادامه این مراسم، دبیر علمی «بیست‌و‌یکمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران» به ارائه گزارشی از مقالات رسیده پرداخت.

عسکر فرحناکی عنوان کرد: 2 هزار و 500 مقاله به دست ما رسیده ‌است که از این تعداد، یک‌هزار و 800 مقاله پذیرفته شده‌اند همچنین یک‌هزار و 650 مقاله کامل شامل 11 نوار DVD موجود است.

وی اذعان داشت: 114 داور در این کنگره به ارزیابی مقالات می‌پردازند و در این برنامه که از هفتم تا نهم آبان ماه جاری ادامه دارد، 27 پانل تخصصی در 18 موضوع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول