اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد

برگزاری کلاس‌ تکریم ارباب رجوع برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی

مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی گفت: کلاس‌های متعددی برای کارکنان، مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در ارتباط با طرح تکریم ارباب رجوع برگزار شده است.

برگزاری کلاس‌ تکریم ارباب رجوع برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند امید رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت: طرح تکریم ارباب رجوع از سال 88 در کشور تاسیس شده است.

وی با اشاره به کارهای انجام گرفته در راستای این طرح در دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: کلاس‌های متعددی برای کارکنان، مدیران و مسئولان در ارتباط با این طرح در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است.

مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین انجام بازرسی‌های نامحسوس در سطح دانشگاه را از جمله اقدامات دیگر انجام شده در راستای طرح تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

رضایی در ارتباط با اقدامات خدمات انجام گرفته در این طرح نیز گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع تابلوهایی در ورودی اتاق مسئولان و ورودی‌های ساختمان‌ها نصب شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای راهنمایی ارباب رجوع فرآیندهای انجام کار در سالن‌ها نصب شده است.

مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نصب شرح وظایف افراد در کنار میز آن‌ها، نصب تابلو راهنما در طبقات، راه‌اندازی سایت دانشگاه، راه‌اندازی میز خدمت و راه‌اندازی نظام پیشنهادات را از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای طرح تکریم ارباب رجوع در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: برای تکریم ارباب رجوع در بیمارستان‌ها نیز این اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/69022/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول